Het is bijna Kerstmis!

Jaa hier heb ik dit weekend een super lekkere grote kaars gekocht met chocolade-mint geur. Ook van Yankee Candle hadden ze een aantal. Sowieso hebben ze daar super leuke kerstaccesoires <3

Afgelopen weekend de kerstboom opgezet en 2 kerstfilms gekeken. No shame in my Christmas game :sunglasses: Is ook de eerste keer dat we überhaupt een kerstboom hebben want we dachten dat het niet goed zou gaan met de katten, maar ze doen eigenlijk niks? Af en toe met hun pootje tegen een (plastic!) kerstbal.

5 likes

Christmas Magic van Yankee Candle is echt zijn geld waard (al zeg ik het zelf). Vorige keer heb ik die gekocht toen die fragrance of the month was, scheelt ook flink.

3 likes

Ik ga dit weekend een kerstboom kopen, zo’n zin in :heart_eyes:
Heb afgelopen 2 jaar een echte gehad maar nu toch maar een neppe. Vond het altijd wel leuk een echte maar toch wel veel gedoe. Hoop dat ik een mooie nepperd kan vinden dan kan die een tijdje mee!

Hij staat! Beetje kaal nog, maar vanaf 1 december mag mijn Disney kerstballen adventkalender open :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik vind de film Noelle op Disney+ echt leuk!

Net Let it snow op Netflix gekeken! Vond het niet de beste film of zo haha, kijkt wel lekker makkelijk weg maar dat is het ook wel.

Ik had de trailer ook helemaal verkeerd opgevat

Minor spoiler niet heel belangrijk

Ik dacht dus dat er steeds koppels waren waarvan 1 op de ander verliefd was en de ander weer op iemand anders enz. Dus dat je op het einde allemaal mensen had die op elkaar waren maar niet 2 mensen op elkaar.

Huh, Disney adventskalender? :scream:

Van de Primark!

1 like

Ooooh dit wil ik ook! Hopen dat ze er nog zijn en ik überhaupt richting Primark kan. Is helaas niet in de buurt. Wel echt superleuk!

1 like

Verdomme. Heb maar half genoeg lampjes. Nieuw snoer besteld hoor, komt alleen pas dinsdag binnen. Omdat de lampjes zo dicht op elkaar zitten kan je hem niet minder geconcentreerd ophangen dan zie je namelijk heel erg hoe het snoer loopt zegmaar… als een lichtslang en dat vind ik niet mooi dan nog maar weer wachten!!!

Ohja en op de grond rechts zie je mijn “bescheiden” hoeveelheid ballen

5 likes

Als het voor jou geen moeite is, heel graag! Dankjewel! :heart:

Vandaag eindelijk een kerstboom + attributen gekocht (vorige appartement was er te klein voor maar nu heb ik ruimte) en nu zit ik lekker op de bank heel tevreden naar de lichtjes in de boom te kijken :heart_eyes:

2 likes

Oooh vanavond heerlijk besteed aan het bedenken van een kerstmenu

Samenvatting

Amuse
Crostini met huisgemaakte makreelsalade en peer

Voorgerecht
Mini paddestoelen wellington met cranberrysaus

Tussengerecht
Kreeftensoep

Hoofdgerecht
Wagyu beef met gekonfijte paddenstoelenmix in huisgemaakte kruidenboterjus, geroosterde knolselderij en pommes duchesse

Kaasplankje

Nagerecht
Sticky toffeetaartjes met Medjoul dadels en crème anglaise

13 likes

Grappig dat je je zoete nagerecht na het kaasplank doet. Weet niet wat hier de “officiële” regels in zijn, maar met kaas kan je uitgebreider natafelen voor m’n gevoel.

Officieel is het zo dat je bij kaas nog port of wijn kan drinken. Bij een zoet nagerecht is dit wat minder passend (als ligt dit natuurlijk ook maar aan wat je zelf lekker vindt). We doen vaak nog koffie na het dessert en dan is het al een lange avond geweest :yum:

1 like

Ik vind dit best leuk!

https://www.ah.nl/winterdorp

Iemand al een idee hoe groot ze zijn?

4 likes

volgens de etiquette eindig je met zoet maar kaas is natuurlijk erg lekker

2 likes

Ja, heel klein haha. Ik ga zo een foto maken van de mini’s die wij hebben!

Tadaaa

6 likes

Zo schattig wel!

1 like