Het is bijna Kerstmis!

Waar vind ik de leukste his and hers kerstpyjama’s? Ik wil in vol ornaat op de kerstkaart dit jaar.

4 likes

Ik heb daarvoor een paar jaar terug bij de Action zo’n kleedje voor gekocht. Volgens mij hebben ze die elk jaar wel.

3 likes

Ik heb zo’n donkerbruin (nep) schapenvachtje en die leg ik om de houder, ik heb altijd een echte boom namelijk. En zo snel mogelijk cadeautjes eronder leggen, dan is het nog gezelliger!

1 like

Bij tuincentra en Action enzo hebben ze altijd speciale kleden. Ik heb bij Intratuin vorig jaar een wit nep bontje gekocht die om de boom past.

1 like

Gisteravond Klaus gezien op Netflix, erg leuk en mooi verhaal! Al miste ik wel een beetje de Christmas magic die veel kerstfilms wel hebben haha. Maargoed, ik vergelijk dan ook alles met de polar express.

We hebben net mijn ouders en broer (met kinderen) gevraagd of ze hier komen kerstbrunchen. 2e kerstdag moeten we ook al ergens eten en eigenlijk willen we met zij drietjes ook thuis blijven. Dat werkt voor o ze dochter beter. Ik ben benieuwd wat ze reageren. Denk dat mn moeder boos/beledigd is.

Anders willen we misschien afzeggen en dus niet naar mn eigen ouders gaan.

Op asos heb je best wat kerst pyjamas! Als je zoekt op kerst kom je veel tegen :slight_smile: ik heb zelf deze gekocht, Heb andere pyjamas van dit merk en de stofjes zijn chilll. Ik vond hem nog wel bescheiden maar mn vriendinnen en ouders hebben me uitgelachen :stuck_out_tongue_winking_eye:

9 likes

Aangezien het een kerstfilm is zal Last Christmas toch wel tot kerst in de bios draaien? Omdat mijn agenda en die van de persoon met wie ik ga totaaal niet op elkaar aansluiten kunnen we pas de zondag voor kerst gaan. Maar nu vraagt zij zich opeens af of ie dan nog wel draait. Ik denk van wel maar kan het online niet vinden. Iemand enig idee toevallig? Anders ga ik nl gewoon een x in mn eentje :sweat_smile:

Oh wow, heb je hem al staan dan? Ik ben benieuwd!

1 like

Ik denk dat ik donderdag of vrijdag de kerstboom ga zetten. :heart_eyes:

Vroeger dan ooit, maar man wat heb ik hier zin in.

1 like

Ik wil eigenlijk een echte boom van ikea, maar dat duurt nog 2,5 week voordat die er zijn. Ik heb wel een neppe boom maar die is eigenlijk heel lelijk haha, die stond op m’n studentenkamertje dus dat is een goedkope boom. Nu zit ik al de hele avond te twijfelen of ik ga wachten (moeilijk) of toch m’n lelijke boom ga opzetten (stom)

1 like

Dat is echt niet te zeggen. Wat je met sinterklaasfilms wel ziet is dat deze in september al uitkomen en dan bijna niet meer draaien na de herfstvakantie en dan vanaf het moment dat sinterklaas in het land is ineens weer terugkomen. Of dat met Last Christmas ook zal zijn weet ik niet. Als ze verwachten nog veel mensen te trekken rond de kerst zal het wel, maar als ze bijvoorbeeld verwachten dat er dan meer mensen naar Penoza ofzo gaan dan gaat die meer draaien. Ik zou haast wel verwachten dat een kerstfilm rond kerst nog draait, maar waar en hoevaak geen idee.

1 like

Skyradio draait echt al heel veel kerstmuziek. Ik dacht eigenlijk altijd dat dit pas later kwam, maar ik vind het wel heel leuk!

3 likes

Wat ontzettend leuk, allemaal gelijkgestemden! Niemand in mijn omgeving is net zo dol op kerst als ik, helaas. Maar ben dit weekend wel door mijn zus meegevraagd om te gaan kerstshoppen dus dan kan ik alweer helemaal in de kerstsfeer komen. :slight_smile:

2 likes

Ja, ik weet het maar daar zijn mijn collega’s het helaas niet mee eens. In de auto luister ik die wel :heart_eyes:

De gewone zender vinden mijn collega’s wel goed, omdat zij dachten dat er pas na sinterklaas veel kerstmuziek gedraaid zou worden haha.

Ik vond last christmas helemaal niet echt een kerst film :frowning:
Had net zo goed rond Pasen kunnen spelen

1 like

Oooh ik en m’n vriend waren vandaag na vakantie nog wen dagje vrij en toen heeft hij gluwhein gehaald en hebben we the grinch gekeken. Ik in m’n kerstbroek en de kat naast me, die zo ah genieten was dat ze kwijlde :heart_eyes::drooling_face:

Ben heeeelemaal in the christmas spirit! Twijfel of ik dit weekend of volgende week pas de kerstboom ga zetten🤔

11 likes

haha true! M’n vriend is ook voor dit weekend haha. Maar ik heb het dan best druk: we zetten zaterdag een kast in elkaar en ik moet zondag werken en wil liever een hele dag hiervoor reserveren en me niet haasten (#kerstnerd). Dan kan ik echt optimaal genieten en rustig de boom in elkaar zetten, lampjes ophangen en de hele dag kerstmuziek luisteren :see_no_evil::santa:

1 like

Jongens, in het kaliber van de kerstgekte nog een prangende vraag, ik ben namelijk op zoek naar nog de ultieme kerstkaars. Ik zie op bol de yankee candle, maar die is best prijzig. Ik heb het geld er wel voor over, maar best lastig kopen zonder te ruiken. Is het een aanrader? Zo nee, nog andere ultieme kerstgeurkaarsentips?

Ps: andere ultieme kersttip is een kerststal die niet al te ouderwets is voor wat grotere figuren (zeg 30-40 cm). Ik wil mijn zelfgemaakte graag vervangen voor een andere echt mooie :christmas_tree::smiling_face_with_three_hearts::mrs_claus:

Tk Maxx heeft fijne kaarsen voor goede prijzen!

1 like