Het is bijna Kerstmis!

Vandaag de kringloopwinkel geplunderd. Heel veel kerstballen gevonden, leuke lampjes en en decoratie. Ook kerstkransen voor aan de deur, tafelkleden en lopers. Daarnaast ook voor het hele gezin een foute kersttrui. Sky radio Christmas stond op de achtergrond. Het was echt leuk

6 likes

Bij welke winkel is dit? Ga ik sowieso kopen voor mijn kat. Hij heeft ook een kerstknuffel die elk jaar in december uit de kast komt :sweat_smile:

Edit: Sorry niet goed gekeken, zie nu dat het de Action is

1 like

Heb je bij de Ikea kerstbomen keuze uit verschillende groottes?
Ik wil een echte kerstboom, maar bij mij past bijna niks.

Ja! Mijn vader heeft altijd een grotere en ik een wat kleinere. Ik ga zelf nooit mee (want hij neemt de mijne voor me mee), dus wat de kleinste en grootste maten zijn die ze hebben weet ik niet maar ze hebben dus sowieso bomen van ± 1.90m en 1.60m.

Thanks! Dan ga ik daar eind november even kijken :blush:

Sowieso dat mijn kat hier diarree van krijgt maar ik wil het​:heart_eyes::joy:

1 like

Lijkt me een superleuke kerstfilm, ik heb al helemaal zin in december (dan mag ik van mezelf pas kerstfilms e.d. kijken ;-))

4 likes

Wow!

Hij staat hoor!

28 likes

Hahaha fantastisch! Ik ben zelf aan het twijfelen of het te vroeg is om een kerstkrans aan de voordeur te hangen? Ik wacht tot iemand in de straat het ook heeft…:joy:

3 likes

Ik ga dit weekend denk ik de boom doen!! En de rest van het huis. Dan heb ik tenminste nog tijd genoeg om te kijken of ik alles heb wat ik wil, of nog wat moet kopen én tijd genoeg om ervan te genieten

1 like

Hier staat ‘ie ook al :woman_shrugging:t3: Zijn bijna heel december weg dus als we hem pas na sinterklaas zouden zetten, hebben we er bijna geen plezier van. Dan maar extra vroeg!

22 likes

Ik heb de herfstmaand overgeslagen (gewoon niet meer aan gedacht om herfstspul te kopen om m mee op te maken) dus ga ook gewoon voor kerst! Hoop dit weekend.

1 like

Echt een hele mooie❤️
Wij gaan ook half december weg

2 likes

Thanks! Ben er ook heel blij mee!

1 like

Eeehm more=more. Bij shows en tuincentra zijn de bomen ook altijd heel erg vol, dus zorg vooral voor lekker veel ballen.

dat zei je moeder gister ook :sunglasses:

En een beetje van groot naar klein werken. Dus de grotere ballen / ornamenten onderin en de kleinere meer naar boven gewerkt.

6 likes

Ik heb mijn kerstboom ooit laten stylen door mijn zus (woonstyliste), uit elke hoek foto’s gemaakt, en die foto’s zoek ik elk jaar weer op en dan kan ik het zelf. :joy:

7 likes

In dit artikel staat een filmpje en op die manier heb ik vorig jaar mn verlichting gedaan. Vond het echt heel mooi!

2 likes

Holy jezusssss!!! met die boom zou ik een maand bezig zijn en kost waarschijnlijk ook een godsvermogen.
Maar wel echt waanzinnig mooi :scream:

Ook echt basic lampjes, die krijg ik er al niet eens zo mooi in. HAHAHA!

1 like

Vorig jaar was ik tevreden. Ik ben begonnen met de lampjes en had veel snoeren gekocht. Geen clusterverlichting maar losse lampjes en dan vanaf de stam verdelen over de takken. Veel werk maar echt mooi! Dan ook alle versieringen vanuit het midden van de boom (de stam) naar het einde van de takken verdelen. De lampjes schijnen dan op de hangers.
Waarschijnlijk zijn er betere tips of wellicht heb je al een verlichte kunstboom maar voor mij was dit de oplossing.

2 likes