Het is bijna Kerstmis!

image

Kwam deze tegen in de Primark en kon ze niet laten liggen. Love Stitch.

image

8 likes

Echt heel benieuwd naar het spacecake verhaal en wat daaruit volgde haha

1 like

Net the christmas chronicles gekeken, wat een geweldige film :ok_hand:t2:

2 likes

Zijn er al mensen die de kerstboom al opgezet hebben? Begint bij mij nu echt te kriebelen(vooral ook omdat ik dit jaar weer kerst in de UK ga vieren en hem dus minder lang “zie”).
Alleen mijn vriend is heel erg anti voor Sinterklaas een boom.

Ik moet er een kopen, dat doe ik binnenkort. Ornamenten zijn al wel onderweg. Mijn kerstboom wordt niet kerst-achtig, als ik hem meer traditioneel zou versieren zou ik wel wachten tot na Sinterklaas denk ik.

Misschien nog een beetje vroeg, maar wat zijn jullie plannen met kerstavond?

Normaal vier ik met familie, maar heb te horen gekregen dat de helft er dit jaar niet bij is, dus nu twijfel ik een beetje wat te doen.

1 like

Wachten tot de eerste avond dat ik alleen thuis zit denk ik… kerstmuziek wordt al wel gedraaid

1 like

Bij mij staat hij altijd eind november, uiterlijk op 1 december. Maar dit jaar moet ik wachten omdat ik in december op vakantie ga. Ik vertrouw mijn kat niet wanneer ze 24/7 alleen is met een kerstboom. Ik baal daar meer van dan ik wil toegeven (al ga ik op vakantie, dus niet zeiken). Kan hem pas halverwege december opzetten :sob:

1 like

Toen we net of nog half samenwoonde hadden we hem begin november al staan. :smile: Het was een neppe dus makkelijk te voorschijn te halen. Elk jaar wel vroeg, nu met echt huis ook echte boom elke keer.

Alleen geeft wel troep, de hond vindt het ook heerlijk om erin te lopen, schuurt en ruikt lekker.

En merkte vorig jaar omdat we hem vroeg hadden , de boom met de kerstdagen juist slap hing. De bomen met kluit waren toen heel klein en niet zo mooi als zonder kluit.

1 like

Ik kan elk jaar ivm een feest een gratis mooie echte kerstboom halen, maar dat is pas half december dit jaar en ik ga zelf rond de 20e op vakantie. Dus wij hebben een nepperd dit jaar

1 like

Ik mag pas na Sinterklaas :rage::rage::rage:

Ik ook :sob: en ik wil graag een nordmann maar mijn vriend wil er perse een kopen bij een klant van hem, maar die heeft geen nordmannen :rage:

Oh wij gaan WEL dit jaar bij kennissen zelf een boom uitkiezen die ze dan voor ons ter plaatse omhakken :smiling_face_with_three_hearts:! (als in, zij kweken ze dus) Dus daar houd ik me dan maar aan vast.

1 like

Oh wat leuk, dat is echt mijn kerstdroom!

1 like

Ik heb zoiets van de Flying Tiger, gebruik hem ook buiten de kerstperiode haha

Vandaag vierden ze kerst in een serie die ik kijk. Kreeg er meteen een warm en blij gevoel van en kan niet wachten om zelf het huis zo gezellig te maken :christmas_tree:

2 likes

Ik heb vandaag m’n allereerste kerstboom gekocht!!! :grin::christmas_tree: eindelijk!

8 likes

hele middag al Kerstfilms aan het kijken :christmas_tree:

16 likes

Heerlijk!:christmas_tree::heart:

1 like

Voor de FF’ers met huisdieren:

Ik vind dit echt fantastisch hahaha

9 likes