Op videoland zijn allemaal nieuwe cheesy kerstfilms gekomen. Ik kan echt genieten van dit soort films, maar ik hou me nog even in.
Die kerstshows Die van de intratuin vind ik altijd mooi.
Ik ben vandaag eens gaan zitten om het kerstdiner te bedenken. Heb er nu al zin in!
Ik ben al een aantal keer die trailer voor Last Christmas met Emilia Clarke tegengekomen en die film lijkt me ook een heerlijke kerstfilm.
Overzichtje van nieuwe kerstfilms die binnenkort op Netflix komen! (Al is nailed it geen film toch?)
Ik heb elk jaar weer zoveel zin in kerst. Luister alweer weken naar kerstmuziek haha.
Maar ik baal nu al een beetje: aankomende kerst zijn mijn broer en zijn gezin met vakantie, dus we zijn voor het eerst in +30 jaar niet compleet als gezin.
Ik vind het echt super jammer, maar gun hun absoluut lekker de vakantie.
Even besef moment dat dit misschien de start is van andere kerstdagen dan ik altijd gewend was: standaard een dag bij ouders en een dag bij schoonouders.
Kent iemand een goede kerst playlist op spotify? Anders moet ik er een maken
Oh, dat zou ik ook graag weten! Nu al zin in die muziek🙂.
Ik ben trouwens al begonnen met kerstkaarten maken (eerste keer dat ik het zelf doe, superleuk haha)
Liep vandaag even door Westfield in Bondi… blijft gek om met zomerse temperaturen kerstdecoratie te zien hangen.
Haha, ja dat had ik vorig jaar ook! (OMG IS HET AL EEN JAAR GELEDEN?!) Overal kerstbomen en kerstmannen met dertig graden en ik dacht alleen maar constant ‘hmmm, iets klopt hier toch niet…’
Eerste kerst met m’n vriend en schoonfamilie. Zij hebben een kersttruien traditie. Nu al zin in.
Jaaa gewoon alweer n jaar omgevlogen!!!
Wij hebben dit ook op het werk 1 dag, zo leuk! Patiënten reageren ook altijd zo blij op
Spelletjes
Vorig jaar 30 seconds en dat is hilarisch want mijn oom en tante zijn geen heldere lichten maar dat spel moet je net liggen
Vreten.
Mijn vader en ik staan de hele dag te koken vanaf 10u in de ochtend. Dan dekken we de tafel en trekken we nog even snel een stofzuiger door de keuken/eetkamer want mijn vader en ik kunnen niet netjes koken. Rond borreltijd mijn moeder en broertje (wonen niet in het zelfde huis) en onze aanhangen en dan gaan we eten. Tussendoor doen we meestal cadeautjes want meestal koken we zes gangen.
Wij wandelen inderdaad ook vaak op eerste kerstdag. Spelen verder spelletjes, bouwen zo’n kersthuisje (zie foto) of bakken kerstkoekjes. Of we kijken een kerstfilm. Verder familiebezoek waar we hetzelfde doen haha
Normaal boeit kerst mij niet zoveel, maar dit jaar heb ik er zoveel zin in! Komt ook omdat ik niet in NL woon dus ik extra veel zin heb om in die periode thuis te zijn. Ga denk ik alvast beginnen met cadeaus verzamelen voor m’n familie haha.
Oh op je vraag wat wij doen. Vooral eten inderdaad.
Sommige jaren doen we het zo dat iedereen een gang bereidt, dat is wel leuk. Andere jaren kookt mijn moeder en helpt iedereen wat mee.
Elk jaar spelen wij wel spellen 30 seconds, kaarten of pokeren haha. Wij hebben ook 2 keer spacecake gegeten met de familie (lang verhaal) maar was wel heel tof haha.
Vroeger gingen wij ook vaak schaatsen, maar omdat iedereen nu bij meerdere families langs gaat doen we dat niet meer jammer genoeg. Hopelijk kunnen we het dit jaar wel weer doen!
Wij doen in de ochtend cadeautjes, dan uitgebreid lunchen en in de middag een beetje kerstfilms kijken of spelletjes spelen met heel veel snacks. In de avond weer uitgebreid eten en als dan de familie weg is in de avond languit op de bank liggen.
Ik ga dit NU voorstellen