Het is bijna Kerstmis!

Ik vind het echt heel stom. Het is om die kerstdag alvast te “claimen” voor andere familie hem inpikt.

Ja inderdaad, alsof de planning niet al lastig genoeg is.

:blush:

7 likes

Ik heb zooooo’n zin in kerst :heart_eyes::heart_eyes:

Eerste kerst in ons nieuwe huis

5 likes

Oh, nooit aan gedacht maar ik vier dit jaar voor het eerst kerst met mijn vriend, en zijn familie maakt er altijd een heel ding van. Zoveel zin in.

1 like

Ik heb alvast de volgende dingetjes besteld :raised_hands::

5 likes

Jaa wat een leuk vooruitzicht

1 like

Dat zijn altijd van die leuke dingen he! Wij vieren ook kerst voor het eerst in ons huis. In de binnenstad met allemaal kerstverlichting :smiling_face_with_three_hearts: Naast de kerk dus dat zal ook wel bijzonder zijn. In echt de kerstdagen heb ik dan weer niet bijzonder veel zin maar de dagen eromheen wel!

2 likes

Same! Kerstdagen met (schoon)familie is altijd gedoe.

Ik ga overal lampjes hangen, heb eindelijk een balkon voor lampjes ooh zo mooi. Zo’n binnenstad is dan helemaal prachtig :smiling_face_with_three_hearts:

Ik zag vandaag al allemaal kerstspullen in de hornbach en het maakte me echt blij.

1 like

Heb ook zin in kerst!! Hebben vorig jaar veel versieringen en een mega kerstboom gekocht. Kan niet wachten om de boom op te tuigen en het huis te versieren.

1 like

Omggg :smiling_face_with_three_hearts::christmas_tree:

Zoveel ook al!

Ik wil een nieuwe kunstkerstboom dit jaar. Ik heb echt al jaren zo’n hele kleine van de action, maar ik wil een wat grotere met lichtjes er al ingebouwd. Iemand tips voor een niet al te dure en ook niet grote nep kerstboom met lichtjes?

Marktplaats! Zeker nu alvast kijken want rond kerst zoekt iedereen ze. Zo kan je iemands oude dure Intratuin-nepperd lekker goedkoop overnemen :smiley:

Als je toch bij i ntraruin uitkomt: even wachten tot ze die stickers/keuze korting hebben. Dan heb je 25% korting. (Zo hebben wij 7 jaar geleden ons kerstboompje gekocht en hij is nog altijd perfect)

Bij mij in de buurt kan ik helaas niks vinden, ik ben eigenlijk ook niet zo van marktplaats. Ik ben helemaal voor dingen hergebruiken, maar dat gedoe met mensen…

Goede tip! Was dat bij jullie wel voor kerst of had je hem toen na kerst gekocht?

1 like

Volgens mij is dat altijd eind november of begin december. Dus zeker op tijd voor kerst!

1 like

19 likes

In mijn stad is de kerstwinkel al geopend :heart_eyes: 2 verdiepingen vol kerstplezier :christmas_tree: Nog meer mensen met zo’n thema winkel in de buurt?

5 likes

JA. en de kerst show bij het tuincentrum gaat over 2 weken open :christmas_tree:

2 likes