Zelf als zou ik niet meer single zijn, dan heb ik al plannen voor de kerst, namelijk niks.
Kerst 2019 is dichterbij dan Kerst 2018, yay!
Mijn man en ik verhuizen binnenkort naar een huis dat helemaal van ons is, zonder huisgenoten, en ik kijk er zo naar uit om eindelijk een krans aan de voordeur te kunnen hangen
Nu alweer zin om kerstfilms te kijken. The grinch blijft favoriet.
Mijn favorieten zijn die foute neflix films met een prinses of een ander meisje die aan het eind pas echt gelukkig is als ze een man heeft.
Dan moet je zeker de films van hallmark kijken. Vorig jaar veel van gezien, heerlijk om niet te hoeven nadenken.
Ik heb vandaag van de schoonfam een uitnodiging voor Tweede Kerstdag gekregen… Ik heb m’n zomervakantie nog niet eens geboekt
Ik vind dat juist zo chill. Dan weet iedereen lekker op tijd waar hij/zij aan toe is. Nog beter: vaste dagen.
Bij bij zijn mijn ouders gescheiden en die van mijn zwager ook (en moeders allebei een nieuwe partner met ook eigen ‘voorkinderen’), dus het is altijd een beetje passen en meten terwijl de ouders van mijn vriend ‘wel willen zien’ en dat het liefst drie weken van te voren pas plannen.
Tegenwoordig maak ik me er trouwens niet meer zo druk om en denk ik: kerst kan ook op een niet-kerstdag.
Ik heb vanavond die film All you need is love gezien op Netflix maar mijn hemel wat slecht. Geen aanrader dus mocht je ‘m willen zien
Kijkt iemand kerstfilms voor het goede verhaal?
Ik ben zo lui geweest om de Kerstmuziek op mijn playlist in de auto te laten staan, dus ik zing soms met 30 graden All I want for Christmas…
Nee en ik hou ook echt van allllll die foute Kerstfilms maar dit was echt next level slecht!
Nog 160 dagen!
Nog 156 dagen tot kerst!!!
Oh god, vooral met dit weer kan ik niet meer wachten…
Ik ben zo blij met jullie, zo ben ik niet meer de enige die uitkijkt naar warme chocolademelk, de kerstboom en een haardvuurtje…
Van mij mag de sneeuw nu al vallen
Nog 5 maanden!
Sinds het regenachtig weer van afgelopen dagen zit ik nu aan mijn winterthee oude kerstvlogs van Zoella te kijken, laat het najaar en de opmars naar kerst maar komen!
Ik heb de hele vlogmas van Gabberdashery, Stranded en Skeindeer ook al gehad. Heerlijk
Ik heb net serieus de eerste uitnodiging voor kerst al ontvangen, van mijn schoonfamilie. Echt belachelijk.
Hier ook, alles word steeds vroeger vastgelegd.