Het is bijna Kerstmis!

haha ik moest echt lachen toen ik opeens Het is bijna Kerstmis!! heel blij bovenaan de topic lijst zag staan… half juni :biggrin:

7 likes

Mijn vader appte me al dat we nu toch echt eens over het menu moeten gaan nadenken. We lopen al achter op schema.

14 likes

Jouw vader is my kind of guy.

6 likes

Ik heb mijn menu al uitgewerkt :sweat_smile: Love kerstgekte!

6 likes

Vertel!

Ik heb er ook wel weer zin in, sowieso heb ik zoveel zin om een mini kerstboom te kopen met allemaal roze meuk erin. :heart_eyes: En de winkels zijn zo gezellig in december.

Alleen wel beetje dubbel gevoel want ik vind het wel heel jammer dat ik niet meer bij mama kan eten met kerst. Maar ik ga proberen 1 van de 2 dagen iets met vrienden te doen ofzo. :slight_smile:

2 likes

OMG mijn people zitten hier!

4 likes

Ik woon deze kerst voor het eerst op mezelf (samen met vriend) en heb nu al zoveel zin om kerstboom en allerlei versieringen te kopen :heart_eyes:

3 likes

Dat was oprecht het eerste waar ik naar keek toen ik in mijn nieuwe appartement liep, waar kan de kerstboom staan. Maar het teleurstellende nieuws is dat ik daar nog geen oplossing voor gevonden heb.

1 like

Same! Had het er vorige week nog over :joy:Ik moet heel wat verschuiven en weghalen in mn nieuwe woning, maar een kerstboom komt er. En heb eindelijk een balkon om te versieren :grin:

Zat laatst op mn werk en bedacht opeens hoeveel zij in kerst ik alweer had!

2 likes

Vrijdag worden de dagen weer korter! Op naar kerst!

8 likes

Wij kochten vorig jaar na lang zoeken eindelijk gekleurde lampjes voor het balkon en nu heb ik keiveel zin om ze op te hangen :smiley:

1 like

Mijn droom gaat dit jaar uitkomen, ik hoef geen verplicht kerstfeest te vieren! Ik ben single en mijn moeder is op vakantie. Dus ik kan er mijn eigen feestje van maken. Echt ideaal.

12 likes

Oooooh dit vind ik echt fijn nieuws!

2 likes

Ik ga na mijn verhuizing al direct lampjes ophangen bij het balkon. Dat kan prima het hele jaar door vind ik!

2 likes

Wat heerlijk, dat zou ik ook wel willen! Ik denk niet dat mijn moeder het zou waarderen als ik niet langs zou komen, ook al zegt ze altijd dat ik tot niets verplicht ben.

1 like

Aaaah Disney Traditions! Zo leuk! :heart:

1 like

Ja vind ik vaak ook hoor! Maar dit zijn van die soort sliertjes, vind ik wel meer voor december

Droombaan!! :heart_eyes:

1 like

Voor je het weet ben je niet meer single… :wink: Of ga je expres mannen ontduiken tot na de kerstdagen?