Alles wat er in zit kun je ook los kopen toch?
Van die aardappelrozetjes zijn altijd super lekker, van die sperzieboontjes met cashew kun je mooi met zijn 2en verdelen, gevulde portobello met geitenkaas is perfect voor de vegetariër, een lekkere salade van avocado met een lekkere kaas en granaatappelpitjes is net even wat specialer. Zo kan ik nog wel even doorgaan
Ik wil vanavond denk ik een lekkere kerstcake gaan maken en nu zie ik op Pinterest veel van dit soort cakes:
Ik heb alleen geen zin om die hele cake zelf te maken hahaha dus denken jullie dat ik ook zo’n dr oetker cake (alleen water bijvoegen) kan doen en dan de cranberry’s door het beslag heen mengen + de frosting maken?
Ik ben nu echt benieuwd naar jouw collectie hangers <3
Ja, waarom niet? Zou het gewoon doen
Slim! Denk dat dat wel lekker wordt
In de app en op de site van AH staat meestal ook de bereidingswijze en ingrediënten
Help me herrineren dan maak ik dit weekend meer foto’s. Ik word blij van alle ballen eigenlijk. Inner kind hahaha
Ik zelf heb het nooit gemaakt maar meghan rienks (youtube) wel. Eerste keer mislukte en in de zelfde video maakte ze het nog een keer. Misschien dat je die video kan kijken.
Aaahh zo mooi Er werd over de kerstmarkt in Leeuwarden heel bijzonder gedaan maar ik zag alleen de reguliere markt (telefoonhoesjes, kaarten, kleding) met een paar extra kraampjes
Ik kan geen kerstcadeau bedenken voor mezelf
Wat eten jullie bij het kerstontbijt?
@Ishq, ooo heb je even?
Die couronnes van AH met cranberry zijn lekker, ik hou van Chinois, tulband, kerststol. Afgebakken broodjes eet ik al het hele jaar door dus hoeft voor mij miet perse met kerst en ik ben een zoetekauw, dus vandaar bovenstaande voorkeuren
Ik wil graag originele kerstkaarten maar ik heb geen tijd meer om zelf heel creatief te zijn. Voorheen kocht ik altijd pip studio maar nu wil ik wel eens iets anders. Hebben jullie een tip?
Eerste kerstdag american pancakes met een bosbessensaus, tweede dag wentelteefjes. Niet mega bijzonder (zijn ook op vakantie met de kerst dus we willen niet te lang ontbijten maar skiën!! Haha) maar wel wat anders. Verder vullen we t gewoon aan met zelfgebakken koekjes en natuurlijk croissantjes/afbakbroodjes/stol/chocolaatjes en sapjes ed
Ooo ik ben zo blij met de kerstmutjes haha
Ik heb veel minder kerstfilms gekeken dan ik me voorgenomen had en het is al bijna kerst, help me: welke kerstfilm is jullie fave en moet ik zien?
Deze heb ik al gezien: Its A wonderful life, Christmas prince, Christmas calendar, The Holiday, Bridget Jones 1 en 2, Muppet Christmas Carol, deck The halls, Santa Clause 2, 4 christmasses, love actually, elf, Fred clause, Christmas chronicles, The nightmare before Christmas, A bad mom christmas, pottersville, Christmas wedding planner. (Oké het zijn alsnog veel films, maar heb het idee dat ik een paar hele goeie films gemist heb, hier zitten veel slechte films tussen)
Ik mis The Grinch in je lijstje, dat is echt mn all time fave! Samen met Santa Clause (1) en Home Alone (1). Arthur Christmas vind ik ook leuk!