Het is bijna Kerstmis!

Ze zijn redelijk standaard formaat, niet extreem groot. Ze zijn van Casa, geloof 4 euro per stuk?

Thanks! Ga ik daar eens kijken, had ik sowieso nog niet aan gedacht

1 like

Ik heb getwijfeld (vanwege mijn katten), maar ik wil toch een kerstboom! Morgen of woensdag doen, moet nog wat versiering erbij kopen!

1 like

Waaauuww jouw huis en jouw boom!!

1 like

Ooh ik heb net The Grinch in de bioscoop gezien en hij was zo leuk! Echt mooi vormgegeven ook, extreem kerstig maar niet zo cheesy als de gemiddelde kerstfilm. Aanrader!

10 likes

haha dankje!!:smiling_face_with_three_hearts:

1 like

De kerstboom (still going strong na 24 uur en een paar kleine aanvallen door de katten)

16 likes

Ik ga me even buigen over iets origineels

6 likes

Ik heb vandaag ‘it’s a wonderful life’ gezien, staat op popcorn time en komt uit 1946. Zoooo’n mooi verhaal, lekker gejankt, 10/10

1 like

Gisteravond op Youtube kerstreclame compilaties gekeken. Die van John Lewis… serieus hardop keihard zitten janken and I loved every minute of it

voor de geinteresseerden:

3 likes

Ik krijg het niet super goed op de foto, maar dit is Mn boom en het eerste deel vd cadeautjes, daaronder ligt Mn kat graag in die mand waar de cadeaus opliggen, hij is ook kerstfan.

11 likes

Hebben jullie nog kerstrecepten klaar staan om te maken? Ik wil lekkere kerstkoekjes bakken maar kan geen recept vinden dat me aanspreekt

Deze heb ik laatst gemaakt:

Was een grote hit, ook bij collega’s!

5 likes

Ik hhou eigenlijk niet van kerst maar dit jaar dacht ik eigenlijk is zo’n kerstboom best gezellig. Dus nu heb ik ook maar een boom gekocht en vind het echt knus en gezellig

12 likes

Zo ook veel cadeautjes al erbij!

2 likes

Vanochtend maar direct een ochtendwandeling gedaan in de verse sneeuw, onderweg van dat heerlijke haardvuur geur en lichtjes! Echt heerlijk. Jammer dat de temperatuur rond kerst vrij hoog zullen zijn, maar ik hoop nog steeds op een witte kerst.

3 likes

Dit is denk ik mijn lievelings kerstbal.

18 likes

Tip voor de mensen met een neppe boom die wel de geur van een echte willen; bij de Kruidvat verkopen ze nu geurkaarsen die naar dennenboom ruiken :smiley: ze hebben ook zo’n spuitfles met dennen geur.

Edit: deze is het

11 likes

Die is geweldig!

1 like

Deze klassieker hoort hier ook thuis. :slight_smile:

10 likes