Het is bijna Kerstmis!

Weet iemand waar je leuke kerst crackers kan kopen die voor mannen en vrouwen leuk zijn?

Ik ben in Stockholm en het is hier zo gezellig kerstig :heart_eyes:

32 likes

heel vet! superleuk zo onder de tv ook.
ik wil dat later ook en dan ook met een skiliftje erbij en skiënde poppetjes :smile:

3 likes

12 likes

Ik denk dat het door de reflectie van de lampjes komt maar het lijkt net of je in Manhattan ofzo woont hahaha ziet er echt gezellig uit

2 likes

Onze eerste echte boom!
We houden van kleur dus lekker hysterisch :rainbow::heart:

22 likes

Hier staat hij sinds dinsdag en ik ben helemaal gelukkig!

16 likes

Van een Bo.rgh.uis in H.en.gelo Ze hadden ook een witte met rode cadeautjes.

1 like

Wat doen jullie op kerstavond?
Mijn schoonouders hebben gevraagd of we komen eten, maar 1e kerstdag gaan we daar ook al naartoe. Ik had meer zin in een avondje met zn 2 op de bank :confused:.
Is het raar dat ik er geen zin in heb? Mijn vriend snapt het wel maar vind het wel jammer…

1 like

Heeeeel herkenbaar! Ik zou ook niet gaan hoor, 2 dagen achter elkaar is toch niet nodig? Lekker samen uitgebreid koken of juist lekker wat afhalen zou ik veel meer zien zitten!

2 likes

Wij doen juist met zijn 2n gewoon lekker bankhangen, avondje met allerlei hapjes enz. Juist omdat 1ste en 2e kerstdag al vol zit met hele dag familie.

Ik zou dan gewoon zeggen, of kerstavond of eerste kerstdag, maar niet beide.

1 like

Vind ik echt niet raar, juist overdreven om dan kerstavond ook weer iets te “moeten”.

1 like

Ben blij dat jullie het ook overdreven vinden. Zijn moeder kan mij vaak het gevoel geven dat het raar is dat ik daar geen zin in heb. Maar zoals jullie zeggen, de andere 2 kerstdagen zitten ook al vol met afspraken. En ik moet de 24e ook gewoon werken, dus ik heb niet zoveel zin om dan te haasten naar een etentje.

Dit is mijn miniboompje van dit jaar! Ga nog even kijken of ik iets heb om om die pot heen te doen.

En dit heb ik nu in de gang maar ik heb er een beetje een haat-liefdeverhouding mee. Vind het wel leuk dat het zo ‘gepimpt’ is maar die gekleurde lampjes zijn toch een beetje fout. Met 't ganglicht aan is het wel iets minder flashy, hehe.

(Het loopt trouwens links nog door maar ik wilde mezelf niet in beeld in de spiegel, daarom even zo)

11 likes

Ik like dit wel, maar eigenlijk ben ik vooral heel jaloers :stuck_out_tongue: Veel plezier nog!

1 like

Mijne staat ook! :heart_eyes:

Deze hangers zijn nieuw:

En deze staat op tafel:

Ik krijg de boom met zijn hangers en de stal eronder niet duidelijk op de foto maar ik ben komende dagen niet thuis als het licht is overdag.

17 likes

Nieuwe ballen! Misschien nog een paar leuke speciale kopen, maar dit wordt de basis. We hebben alle oude dingen weggedaan. Hoop dat het staat en het genoeg is.

12 likes

MORE IS MORE

3 likes

it’s beginning to look a lot like christmas :smiling_face_with_three_hearts:

23 likes

@Zemraluani wow die groenige van de tweede foto zijn zoooo mooi. Zijn ze groot? Zo zien ze er wel uit en mijn boom is maar 60 cm ofzo haha maar vind ze echt mooi

1 like