Het is bijna Kerstmis!

Oh wat een goed idee! Daar had ik helemaal nog niet aan gedacht, maar dat is veel leuker natuurlijk dan nieuwe troep kopen. Bij Big Bazar heb ik inderdaad ook wel leuke dingen gezien, en bij de Casa (/Xenos) ook. Het heeft bij ons gewoon niet zoveel zin om hele mooie glazen dingen te kopen want ik heb hier twee monsters rondlopen die vorig jaar zelfs de hele kerstboom omver hebben gekregen dus I can’t have nice things. Neemt niet weg dat ik al even bij de Sissy Boy heb staan kwijlen bij hun kerstballen, ik bedoel, kijk dit nou:

Uploading: image.png…

Anyway wil iemand misschien twee katten adopteren zodat ik my best Christmas life kan liven?

4 likes

Ja ik heb ook veel op marktplaats gekocht omdat ik dat wel wat duurzamer vind dan de hele zeeman/big bazaar/action leegtrekken en het is leuker! Meer een zoektocht dan een kopenkopenkopen mentaliteit.

2 likes

Ik vond het bij Tiger allemaal net niet. Er hingen een paar exacte kopieën van bijv. Vondels, maar dan veel lelijker afgewerkt. Ik vond eigenlijk bijna alles er wel rommelig uitzien, in mijn ogen toch niet echt de moeite waard.

1 like

Ik kan helaas geen foto maken van de doos en kan 't merk ook niet helemaal meer herinneren. Maar ze zijn van het tuincentrum, led verlichting, dimbaar in 5 standeb en na 8u gaan ze uit. Groene doos en merk begint met een L geloof ik.
https://tuinland.nl/nl/led-basic-lights-zwart/warm-wit-720l-54m/product/120005/

Volgens mij zijn het deze.

1 like

@Maruti thanks! Weet ik dat voor volgend jaar…

Onze boom staat maar ik kan niet zo’n goede foto’s maken nu met het licht :see_no_evil:. Weet niet of ik er heel tevreden mee ben haha. Ben te kritisch

Ik was vandaag bij Flying Tiger en alle kerstversiering is nu 1 euro. Helaas waren alle leuke dingen weg (denk ik), wat er nog hing vond ik echt lelijk en inderdaad niet mooi afgewerkt.

17 likes

Omdat het donker is zie je het niet goed. Ik heb licht groene met en glans ballen en wit. Wilde eigenlijk nieuwe ballen dit jaar, maar kon geen keus maken. Dan maar de oude ballen.

13 likes

Rode ballen met glazen ijspegels, vogeltjes en engeltjes. Nog enkele zilveren sterren en Disney kerstbal en een cheesy ‘mijn eerste kerst kerstbal’ :grin:. De stekkerdoos gaat nog weg maar mn vriend wil nog een kerstdorp maken

13 likes

Wat leuk om jullie mooie bomen te zien en te weten dat ik niet de enige ben met kerstkriebels!(in mijn omgeving volgens mij wel :wink:).
Vandaag ben ik naar Duitsland geweest voor kerstversiering, ik zal eens kijken of het lukt een foto toe te voegen :see_no_evil:

Add images

8 likes

Vandaag ook boompje gezet! Zo gezellig in huis meteen :heart:

12 likes

Mooie bomen hebben jullie. Dit jaar hier geen kerstboom helaas. Niet handig met een mobiele baby. Onze kerstboom is normaal net als ons huis echt een soort ratjetoe van verzamelde dingen. Meestal kopen we er elk jaar iets bij. We hebben wel mooie papieren licht sterren voor op de ramen. Morgen even op zolder kijken wat we wel kunnen uitstallen.

Waar komt dat autootje vandaan? :scream:

Beetje hysterisch geworden maar ach… :woman_shrugging:

16 likes

Je kat op die eennalaatste foto :heart_eyes: cute

1 like

Jaaa! Alleen dit is waarschijnlijk het laatste jaar want volgend jaar kan de baby lopen vermoed ik :sweat_smile:

1 like

Voor wie nog hysterische decoratie zoekt: Paperchase heeft ook leuke (wel prijzig ook)!
Ik kwam er net in de Bijenkorf achter dat ze bij Paperchase een apart wandje hadden voor kerstboomhangers, het is dus niet op de kerstafdeling zelf.

3 likes

Mijn vriend zijn domein. Het liefst drie keer zo groot… maar geen ruimte

36 likes

Iemand zocht toch nog een notenkraker? Zag ze net bij de Hema!

Hij staat! Donker, dus je ziet het niet zo… Maar groene en zilveren ballen. Ben niet zo van de hysterische bomen.

10 likes