Het is bijna Kerstmis!

Bij ons precies hetzelfde ! Hij hangt ook al en hij staat pas sinds zondag

We hebben voor t eerst een kunstboom én op n andere plek… morgen versieren (en nog lampjes kopen). Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien

1 like

In dit licht is het veel minder mooi, maar met sfeerlicht zie je de ‘boom’ niet meer goed. Bij gebrek aan ruimte voor een boom is dit de oplossing van dit jaar. Ik had natuurlijk ook een klein boompje kunnen kopen want die past altijd wel ergens in een hoek, maar ik heb bij kerstbomen altijd de ‘go big or go home’ gedachte dus kon het niet over m’n hart verkrijgen om een kleintje te halen. Best een goede oplossing dit zo al zeg ik het zelf!

Edit:
Dit is dus in sfeerlicht, zo zie je de lampjes tenminste wel, en de prikkers met kerstbomen, rendieren en mutsjes.

11 likes

Ik vond mooi kerstpapier bij de Normal het tuincentrum :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 like

Dit is mijn boom. Ben voor rood met goud gegaan dit jaar.
Edit: nu ik naar die foto kijk wil ik eigenlijk nog wat meer wat grotere ballen. Ik denk mat goud? Iemand een suggestie?

31 likes

Oh wauw, das een mooie boom! Mat goud zal inderdaad mooi zijn, of rode glitter?

Ja dat inderdaad, maar denk dat wat lichte kleur erbij wel mooi is!! Weet alleen niet waar dat dan past maar dat lost zichzelf wel op haha.

Hierbij mijn eerste eigen kerstboom :grin: Ben best tevreden maar verander steeds nog wel iets als ik er 's avonds lang naar kijk haha. Missen jullie iets? Ik heb twee groottes qua ballen en dan glans en mat in de kleuren donker rood, goud en een soort parelmoer. En nog een paar candy canes hangers en tussendoor nog wat kleine hangertjes die niet zo zichtbaar zijn op de foto. Volgend jaar wil ik de lampjes wel beter verspreiden haha. Kwam er nu op 't eind achter dat ik nog heel veel overhield. Maar eigenlijk ben ik best tevreden voor de eerste keer!

34 likes

mooi!!

1 like

@Yzile en @Maruti Jullie hebben echt bijna van die professionele bomen, mooi hoor!

1 like

Ik vind hem prachtig!

Morgen halen wij onze boom!! Ik heb net bij de Zeeman wat ballen gehaald. Weet namelijk niet zeker of we tijdens onze verhuizing de doos kerstversiering nou hebben meegenomen :frowning:

1 like

Wauw!! Mooie bomen

Nee gamma!

1 like

Wow prachtig!! @Sax deze is nog wel een stukje groter! Dat ga ik ook doen hoor als ik meer ruimte heb maar nu past het echt niet.
Ik vind je boom mega mooi. Mooie afwisseling tussen grote en kleine hangers.
Ik vind rozen erin zoals bij @Jauregui ook heel mooi.
Ik wacht zelf nog op een bestelling van internet met rode velours strikken. :grin:
Misschien vind jij rozen of strikken ook mooi?
Bij de Albert Heijn verkopen ze nu ook hele kleine kersthangertjes voor 20 ct per stuk. Wit ligt helemaal boven aan misschien zou je daar nog wat kleine dingetjes kunnen halen?

Edit: ik wil nog een kleine disclaimer plaatsen dat mijn boom in het echt mooier is dan op de foto. De lichtjes zijn zachter en de versiering meer gelijkmatig ofzo.

2 likes

Hebben ze leuke dingen bij de zeeman?? Heb je misschien foto’s :grin:

Ik word echt helemaal vrolijk van jullie kerstbomen! Na vandaag mag er ook bij ons thuis officieel een kerstboom komen, dus hoera eindelijk echt in de sfeer komen thuis.

Jouw lampjes wil ik! Ik heb clusterverlichting maar dat is het toch niet helemaal haha

1 like

Een goeie foto lukt me niet nu het donker is, maar ik heb vooral een verzamelingetje ‘gewone’ ballen mat en glans en glitter in het rood, goud, blauw, zwart en zilver, van die dennenappeltjes, rendiertjes van vilt, zwaantjes met zo’n knijpertje eraan zodat je ze echt op de tak kan zetten en een paar losse hangers. Ik ga nog op zoek naar wat meer ‘bijzondere’ hangers. Je moet wel weten dat mijn kerstboom stijl nogal uh… eclectisch is hahaha. Maar voor gewone ‘bulk’ ballen echt prima en ook wel heel goedkoop.

1 like

Hebben mensen trouwens voorbeelden van dingen die ze bij de Flying Tiger hebben gekocht voor in de boom? Is het de moeite waard om daarvoor om te fietsen?

Als dat je eisen ook zijn zou ik eerder kringlopen afgaan dan de tiger! Heb daar vorig jaar een aantal ballen gekocht voor maar 10 ct per bal.
Ik vind big bazaar ook leuke kerstdingetjes hebben trouwens.

Heeft iemand nog ergens “goedkope” nutcrackers gezien?
Die van vondels zijn 12 euro ofzo en vind vondels ook stom eigenlijk.