Zonet de eerste kerstdag van het jaar gezien! The Christmas Chronicles, schattige film. Ik vind de meeste films een beetje teveel om romance draaien en deze gaat over een broer en zus dus dat was wel verfrissend!
Ik heb nu ook geen echte kerstboom wegens een kruipend mormel dat overal aan wil zitten. Ik heb een vilten gekocht die je kunt ophangen met vilten decoraties. Daar kan veilig mee gespeeld worden
Een paar jaar geleden gedownload en ik kijk elke kerst trouw weer 2 of 3 keer haha. Net als Love Actually en Bridget Jones, kan ze allemaal volledig meepraten and I love it.
De kerstboomstandaard is eindelijk geleverd, dus ik kan vanmiddag eindelijk een boom halen. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat ding naar huis ga krijgen zonder auto, haha.
Mooie kerstboom maar je hond steelt de show!
(Die achter de deur bedoel ik)
4 Christmases gezien vandaag 7/10
Hij was wel grappig, maar wel flauw, kerstsfeer was oké.
Ik ga morgen naar het tuincentrum alle cheesy decoraties bekijken en zaterdag eindelijk mn boom zetten en mn huis kerstig maken. Die avond komen vriendinnen eten en ik ga ook meteen mn kersttoetje op hen uitproberen. Helemaal zin in dit weekend.
Waar heb je die gekeken? Is echt m’n favo halloween/kerstfilm maar hij staat nooit op netflix voor m’n gevoel
Ik vind the Holiday trouwens ook altijd een gezellige film voor deze tijd van het jaar (ok niet echt kerst, maar speelt zich wel af tijdens kerst dus ja)
The Grinch is ook echt een aanrader. Zo veel humor.
En ik heb gisteravond ook the Christmas Chronicles gekeken maar blijkbaar een impopulaire mening, vond 'm niet wauw. Wel entertaining en schattig, maar miste een beetje het gezellige kerstgevoel. En vond die verhaallijn rond die vader soms iets te cheesy.
The Princess Switch was leuk, vooral ook vanwege nostalgische vibes door Vanessa Hudgens.
Ik vind dat Home Alone 1 en 2 ook echt niet mogen ontbreken tijdens de feestdagen.
Tot zover mijn betoog over kerstfilms
Ik kijk bijna alles op popcorntime, heb helaas geen goeie van The muppet Carol gevonden alleen, dus die moet ik ff zoeken nog
@Sugarbear Wat een gezellige dikkerd!
Ik had er achteraf gezien meer lichtjes in gewild, maar ik was te ongeduldig om nog nieuwe te halen Verder wel superblij met onze allereerste boom!
Als je een VPN kunt regelen, hij staat wel op de Franse Netflix (en ook de Belgische, geloof ik).
Welke youtubers die aan vlogmas doen volgen jullie?
Wie heeft er al een kerstgevoel? Ik niet en ik wil het.
Ik ga deze dagen ook mijn kerstboom optuigen. Kan niet wachten totdat die staat!
Zijn er al meer mensen met een boom? Vind het zo leuk om te bekijken haha.
Ik ga hem morgen versieren, mega veel zin in!
Joyfromjoyce. Verder niemand dus ik ben wel op zoek naar aanraders.