Yess ga zo de stad in om de eerste kerstcadeautjes te halen. Super veel zin in. De bijenkorf heeft ook al zo’n mooie kerst etalage hier. Love it!
Iemand nog tips voor mooi cadeaupapier?
Ik vind dat bruine papier altijd mooi en dan met een mooi dik lint en een naamkaartje ofzo!
Omg die muppets film:sob: die keken we ieder jaar met engels op de middelbare school. Zo leuk. Staat die op netflix of heb je die gedownload?
Mijn familie is helaas te nuchter voor lintjes en kaartjes.
Had dat vorig jaar gedaan en ze stonden me aan te kijken alsof ik gek was geworden.
Maar alsnog goeie tip, misschien weet ik wel iets te fixen met papier ipv lint.
Sinds gister ook wat kerstversiering neergezet en ik word er helemaal blij van! Nu alleen de boom nog haha
Ik wou eigenlijk volgend weekend voor een boom gaan maar de Praxis om de hoek is tot 9 uur open en ik ben ongeduldig dus we gaan vanavond al kijken of er een mooie tussen staat!
Hahahah dan zou ik het inpakken in oude kranten
Zouden ze nog leuk vinden ook
Mijn woonkamer is sinds gisteren ook helemaal in kerstsfeer! Vandaag zijn de laatste kerstballen binnen gekomen via de post dus vanavond is de kerstboom ook compleet! Zelfs de bench van de hond is mee versierd, zo heeft dat ding ook nog een decoratieve functie
Foto please
Net ‘The nightmare before Christmas’ gezien 8,5/10 Heel verrassend, leuke liedjes en totaal anders dan de meeste kerstfilms
Kidnap mister Sandy Claws
TUTUTUTUTUT TUTUTUTU
What is this What is this What is this zit nu echt enorm in Mn hoofd
Ik heb nog steeds geen kerstballen Ofja, wel mooie glazen maar ik heb nu een wild kind dat kan lopen en klimmen dus ik moet plastic (en denk serieus de boom vastbinden aan de kast ofzo) Ben naar Action gegaan maar die hadden alleen echt glas. Misschien maar even online bestellen…
Wat leuk!! Echt een topfilm haha
Het indelen van de ballen moet ik nog onder de knie krijgen
Ieder jaar krijg ik van mn ouders 1 mooie kerstbal van Vondels, daar is mn geïmproviseerde 'piek’bal van en ook macarons en de pinguin haha. Verder de oude roze kerstballen van mn moeder gekregen en zuurstokjes ter opvulling
Oh en heb 4 kerstballen meegenomen vandaag bij de ah, met glitters voor 29 cent per stuk!
Die lichtjes
zooo mooi