Hij staat😍
Ik bewaar hem voor kerstavond, kijk er echt naar uit.
Morgen zet ik de kerstboom op.
Heeft iemand de kersthangers al gespot bij de appie of komen die pas volgende week in de winkels?
Donderdag ga ik de boom zetten! Dit jaar voor t eerst n neppe om te kijken of we dat wat vinden…
Ik heb hem ook net gekeken! Zoooo leuk. Echt zo’n ultiem kerstgevoel.
Oh die wil ik ook nog zien! Ik heb gisteren A Christmasprince the royal wedding gezien. Toch minder leuk dan het eerste deel.
Ik zie Sissi elk jaar langskomen, maar ik heb hem nog nooit helemaal gezien. Ik heb me voorgenomen ze dit jaar te gaan kijken. Helaas staat hij niet op Netflix/Videoland, dus ik moet nog even kijken waar ik hem kijk.
Nog geen hangers, wel wat servetten en glitter rendieren enz. Maar ze stonden echt nog weggepropt in een hoekje. Denk dat ze pas na sinterklaas echt in de winkel komen.
Heeeel goed idee, hij is echt lachen en goed kerstgevoel. Ik moet verplicht naar Robert ten Brink kijken dan
Hoeveel lampjes hebben jullie in n boom van ong1,80m??
Nooit genoeg wat mij betreft.
Ik wil ook mijn boom maar het voelt verkeerd voor Sinterklaas
Haha vind ik ook maar mn vriend vindt dat niet nodig. En hier mag de boom pas na Sinterklaas staan van hem
Bij mij in de appie waren ze vrijdag bezig met de kerstspullen en de kerstballen werden ook uitgestald.
https://www.sheffield.ac.uk/news/nr/debenhams-christmas-tree-formula-1.227810
Op deze website kun je het uitrekenen
Aah zo leuk allemaal! Wat hebben jullie mooie bomen.
Ik heb zoveel zin in Kerst en ik hou echt van deze periode. Lekker Vlogmas van zoella kijken,kerstfilms,naar kerstmarkten,alle mooie versiering en lichtjes overal. Maakt me echt blij! Wij gaan volgend weekend een kerstboom kopen en ga komende week beginnen met alle herfstdecoratie vervangen voor kerstdingetjes.
Heeft iemand al een kerstmaaltijd bedacht? Ik wil vandaag gaan beginnen met het zoeken van recepten.
Ik vind alleen het zoeken leuker dan het uiteindelijke kook- en bakwerk.
Tips en leuke ideeën voor de makkelijke kerstmaaltijd zijn uiteraard welkom!
Hahaha zat weer met m’n dikke kop in die bal te shinen… maar deze glitterberen vind ik zo leuk!
Is van de action en komt in een doosje van 3 stuks.
Mijn eerste boom, heel basic met plastic rode ballen ivm kat. De kat lijkt de boom met rust te laten, dus ik wil wat leukere glazen ballen bovenin gaan hangen.
Ik heb normaal vrij weinig met kerst, maar dit jaar staat de boom al ruim een week (alleen met lichtjes, ballen doen we pas na sinterklaas) en ik heb al twee kerstfilms gezien. Wil eigenlijk elke dag een kerstfilm zien of een kerstaflevering van een serie.
Films die ik gezien heb
Christmas chronicals 9/10
Deck The Halls 8/10
Ik heb gisteren eerst The family Stone gekeken en daarna the Muppets Christmas Carol en het was geweldig. Waarom op zaterdag uit gaan en jezelf de ellende in zuipen als je gewoon tot 3 uur 's nachts kerstfilms kunt kijken.
Zo erg bedankt voor deze tip!
Ik ging dit gister met mijn date kijken, was echt helemaal top hahaha
In mijn appie zijn ze er nog niet wou een van de hangers als sinterklaascadeau geven.