@FISSA @Sax thanks. denk dat ik de zwarte ga halen. Zal morgen een foto posten van wat ik heb gekocht.
Kroon is wel heel gaaf
@FISSA @Sax thanks. denk dat ik de zwarte ga halen. Zal morgen een foto posten van wat ik heb gekocht.
Kroon is wel heel gaaf
@Sax die kroon is echt te gek! Waar heb je hem gezien?
Ik ga morgen voor het eerst dit jaar een rondje Intratuin doen, nu al zin in! Sinds maandag mocht ik ook officieel kerstmuziek luisteren van mezelf. Het weer begint wel mee te helpen met in de stemming voor kerst te komen.
Bij Dirkx, een woonwinkel in Rotterdam. Als je in de buurt woont is het zeker de moeite waard om even langs te gaan.
ik krijg het kerstgevoel nog steeds niet!! pffff. heb geen zin om m’n huis al op te tuigen.
maar ben ook bang dat ik nooit het kerstgevoel krijg als ik de boom niet optuig.
Jaa, ik ben ook op zoek! Heb er nog geen gevonden die ik echt leuk vond. H&M had best wat.
Primark en ASOS hebben altijd leuke vind ik!
Ik ga volgende week vrijdag samen met mijn vriendin de kerstboom binnen halen! Ben hier zo excited voor haha we zetten ookal vaak kerstmuziek op🙈
Bij de primark zouden ze de Ron en Harry kerst truien krijgen. Nu zie ik ze in Den haag en Zoetermeer niet. Heeft iemand ze al ergens gespot? Ik wil ze zo graag hebben als kerst outfit.
Die kalkoen en kroket zijn leuk! Maar zal wel glas zijn toch? Ik heb plastic nodig ivm mijn kat die geen glazen bal heel zal laten
Wat zijn jullie favoriete kerstrecepten? Samen met mijn moeder sta ik altijd om 7 uur op op 24 dec en gaan we de hele dag alleen maar bakken haha. Meestal bakken we de volgende dingen:
en dan nog wat andere dingen uit random kookboeken waar we mee variëren. Mijn favoriet is deze: https://www.laurasbakery.nl/advent-5-kerstboom-schuimpjes-recept/
ik heb ook allerlei koekjes decoraties (sterretjes, goude en zilvere suiker, mini zuurstokjes etc) waar ik de boompjes dan mee versier hahaha
Vorig jaar had ik ook deze gemaakt:
En dan met slagroom en aardbeien (ja een dure grap met kerst) ‘kerstmutjes’ erboven op gezet. Waren echt heeerlijk haha
En deze had ik vorig jaar ook gemaakt:
We delen dit dan aan vrienden en familie uit dus daarom is het zoveel, maar vind het zo leuk om te doen en het is ook echt iets van mn moeder en mij samen <3
Het was een hele bevalling, maar de boom staat! Heb voor 2 thema’s ballen; hysterisch of bruin/koper/groen (rustig dus). Heb ze voor de verandering eens gemixt dit jaar. Hij is lekker vol geworden in ieder geval haha!
Love it. Die gaat in mijn lijstje
Die papegaai is zooo leuk!
Ik wilde vandaag een kerstboom halen maar vond ze hier in de buurt allemaal te klein (wil dit jaar geen hele grote maar kon alleen hele kleine vinden). Nu maar uitgesteld tot volgend weekend.
Ik was vandaag bij de Xenos en daar hadden ze ook leuke ballen! Wel glas helaas, dus ik heb er niks aan met die klotekatten van me.
Beste kerstboom lampjes???
Ik zou daar niet zo moeilijk over doen. Bij Action hebben ze een groot aanbod en je kan vaak kiezen uit verschillende soorten licht, dus dat moet je zelf van tevoren even bedenken misschien.
Ik heb ook alleen spul dat niet breekbaar is aangezien ze de boom zo’n 10x per dag tegen de grond flikkeren. Zo jammer.
Net Christmas Chronicles gezien jongens echt 11/10 ZO LEUK