Haha lekker zelf weten, is jouw huis toch!
Goede tip! Zo deed ik het ook inmiddels zijn zelfs standaard ballen vervangen voor mooiere. Ik koop elk jaar wat mooie ballen bij. En de oude spullen idd naar familie, schoonzusje en vorige jaar naar mijn toenmalige werk waar ze eerder nooit een boon zette
Deze had je nog van mij tegoed ! Ik heb vandaag de kerstboom en -stal gezet
Mijn kerststalfiguren uit barcelona met zelfgemaakte stal het is niet zo mooi, maar vind het zelf wel charmant tot ik de perfecte kerststal vind
Laat je weten hoe je 'm vond? Staat op mijn lijst volgende week!
Ik heb elk jaar de deal met mijn vader dat hij een kerstboom voor mij meeneemt (van Ikea, hij komt daarlangs van/naar zn werk) en dan tuig ik de zijne op. Hij heeft alleen zelf aan die deal toegevoegd dat hij dan bepaalt wanneer hij de kerstbomen meebrengt en dat is altijd veel te laat. Vorig jaar was het al 10 december ofzo dus ik vind dat het dit jaar ter compensatie wel wat eerder kan.
Nu ga ik om in de stemming te komen kerstfilms opzoeken op Netflix
Heb 'm al gezien en zeker een aanrader! (Wel super cheesy-voorspelbaar verhaal maar LOVED IT)
Hahahha ik bedenk me net dat ik dit nog heb gekregen vorig jaar nadat bovenstaande foto is genomen :
Mooi! De dieren zien er echt leuk uit.
Heel NZ komt langzaam in kerstsfeer, maar ik vind het zo raar! Heb helemaal niet het idee dat het al bijna zo ver is.
Ik heb gisteren ook The princess Switch gekeken en hij was zo leuk! Ik hou van voorspelbare romantische kerstfilms. The holiday calender staat ook op mijn lijst.
Ik heb ook Alles is liefde gekeken, want hou ook van Sinterklaas. Maar na Sinterklaas zet ik gelijk de boom op
Waar hebben jullie je kerstverlichting vandaan? Ik heb echt het idee dat die dingen snel kapot gaan, maar wellicht hebben jullie nog goede tips.
Ik ga morgen met mijn vriend verder inkopen doen voor de boom. Hij wilde het eerst aan mij overlaten, maar toen ik met een ballerina thuiskwam dacht 'ie volgens mij: ‘dit gaat niet de goede kant op’, en nu wil 'ie ineens mee haha
Action
Ik ben dus bezig met mijn Disney boom maar heb nog steeds geen mooie piek gevonden
Ik kijk nu al 2 weken denk ik bijna elke dag een kerstfilm. Hou er van
oeee heb je tips??
Hou wel van foute en cheesy kerstfilms. Maar ik download veel hallmark kerst films, die komen wel met 20 nieuwe films uit ofzo. The man who inventend christmas vind ik een aanrader. Verhaal van Charles Dickens, die het verhaal a christmas Carol bedenkt. The nutcracker uit 2010. The nutcracker speelt nu in de bios vind ik niet zo leuk als die uit 2010. The polar express
Op Netflix vind ik deck the halls erg leuk. The holiday calendar. Christmas wedding planner. Christmas inheritance. Niko en de vliegende brigade (kinderfilm ).
Op videoland staan ook een hoop Kerstfilms!
Snowed-inn christmas, a very merry toy store, four christmases and a wedding en christmas mix al gekeken. Snowed-inn christmas vond ik de leukste tot nu toe.
Leuk! Ga ik kijken. Nieuwe film op Netflix is ook leuk, the christmas chronicles.
Zin in morgen ga nieuwe kerstballen kopen. Van vorige jaar nog licht groenen en wil daar licht beige bij halen.
Twijfel welke ik zal halen.
dank ik ga even netflixen!
Ik zag laatst deze hysterische kroon, past wel bij een Disney- of prinsesachtige boom
@Norma Sowieso die met zwart, vind die echt zooo leuk.