Als ik denk aan kerstreclames, moet ik denken aan de Amerikaanse koffiereclame met een boer en zus die elkaar net iets té leuk lijken te vinden
Hahaha erg fout, krijg hier niet per se het kerstgevoel van
Geen zender, maar ik vind het Michael Bublé kerstalbum op Spotify heel erg leuk. Cheesy, maar leuk zo nu en dan. En welke ik zelf op vinyl heb, maar ook weleens via spotify luister, is het kerstalbum van The Beach Boys, dat is één en al liefde
Ik las ‘gevreeen’ ook leuk wel
Yeeeeeehhh kerst. Het is nu gelukkig ook al wat kouder buiten waardoor je zon “kerstgeur” in de lucht krijgt. Heb ook al wat decoratie gekocht!
Hahaha ik snap wat je bedoelt ja, ik heb dat denk ik meer met Nick & Simon & co
John Lewis staat wel bekend om de kerstreclame ja.
Ik wil ook kerstmuziek luisteren, maar ben gedoemd met Sinterklaasliedjes met van die irritante kinderstemmetjes
Ik heb Apple Music en daar is een ‘Acoustic Christmas’ lijst, die is niet zo schreeuwerig als de normale kerstliedjes, misschien dat Spotify ook zoiets heeft?
Ik ga eraan geloven, ik neem een kerstboom dit jaar. Vind het altijd zo gezellig bij anderen, maar wilde er zelf nooit zoveel moeite voor doen en geld aan uitgeven.
Maar nu teer ik niet meer op een karige stagevergoeding, dus ik vond het dit jaar een goed moment voor een boom. Ik wil een boom met van alles wat, mooie/leuke dingen maar ook kitscherige. Zo’n klassieke grote boom vind ik heel mooi, maar past simpelweg niet bij mij.
Ik heb van de week al wat dingen gekocht, maar wil nu ook niet alles in een keer kopen, want vind het leuker om in de loop der jaren van alles te verzamelen. Het wordt dus een niet al te grote boom en ik moet nog even bedenken waarmee ik hem verder ga opvullen dit keer. Van die slingers etc ben ik niet zo’n fan.
Vorig jaar waren we aan het verbouwen en verhuizen dus kon niet echt veel met kerst versieren maar dit jaar ga ik helemaal los! Heb al een kerstmutsje gezet op onze kattenlamp hehe
Ik heb nu echt zin in een versierde kerstboom en overal verlichting
Aaah leuk! Heeft toch iets magisch, je eerste kerstboom.
Mijn boom hangt ook altijd vol met gekke ornamenten, heb een jaar of 7 gedaan over het aanleggen van mijn voorraad. Is bij mij echt een kapitaal in gaan zitten want heb vooral veel van de Bijenkorf etc. Maar ieder jaar geniet ik er weer zo van!
Tip; de eerste paar jaar kocht ik een paar hele mooie (en dus wat duurdere) ornamenten en die combineerde ik dan met zo’n standaard ballen pakket. Kun je veel bij Hema, tuincentra en volgens mij zelfs Xenos kopen. Die ballen heb ik toen ze niet meer nodig waren uiteindelijk gedoneerd aan mijn nichtje die toen zelf net voor het eerst op kamers was. Vond ze heel leuk!
Jaa dit heb ik ook en elk jaar vraag ik aan iedereen: zie je iets afzichtelijks? Koop het voor mij
Weet niet zeker of je de ballen / hangers goed kunt zien
Ik ben 7 december jarig en ik wil dan altijd met mijn verjaardag de boom hebben staan zodat iedereen hem kan zien. Nu is dat al over 2 weken hahaha terwijl ik gister nog in de zon op mijn balkon zat. Ik voel het nog niet helemaal.
Ik zoek ook nog iets van ongeveer €10
Goede tip, dank je!
Ik hoop op derde kerstdag nog met korting wat dingen te kopen. Ik heb er inderdaad al een paar gekocht bij de Bijenkorf, maar dan zit je toch al gauw op €13 per stuk (vooral veel dingen van Vondels vind ik zooo leuk). Volgens mij zijn ze tweede ook open, maar dan moet ik helaas werken.
love it! terwijl mijn eigen boom in evenwicht wordt gehouden door een afgepaste hoeveelheid aan ballen aan elke kant.
Jaaa, die van mij ziet er ook altijd alsof er een regenboog overheen gekotst heeft en dan liefst met zo achterlijk mogelijke hangers. Ik weet nog dat ik jaren geleden voor het eerst bij een toen-vriendje thuiskwam en zijn ouders alleen ‘mooie’ dingen in de boom hebben en alleen rood en zilver ofzo. Had toen kunnen weten dat die relatie niks zou worden.
Hahahahahh wat is dit.
Ik ben vandaag naar de kerst-winkel in Utrecht geweest. Vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Heb het idee dat het ongeveer hetzelfde is als die grote kerstwinkel die in de oude C&A zat, alleen dan veel minder dingen. MAARRR wel leuk om weer kerstmuziek in een winkel te horen