Het is bijna Kerstmis!

Je kan er dan een kruis onder zetten of in zo’n standaard. Wij deden vaak gewoon twee plankjes in een kruis en dan vast schroeven

Zoals @ferris inderdaad zegt zo’n kruis, maar dan moet je soms ook zelf het gaatje boren in de stam en moet je maar net spullen voor hebben. Ik heb uiteindelijk voor €10 bij Jumbo een standaard gekocht en daar zet je hem in en hoef je alleen van drie kanten van die schroeven aan te draaien tegen de stam aan. En dan kun je hem ook nog water geven want zit een bak aan!

Søstrene Grene! Heeft in ieder geval kleine balletjes, 2 a 3 euro voor een doosje.

2 likes

Een bureauboompje gemaakt! Nu nog op zoek naar extra mini versiering :heart_eyes:

8 likes

Heb voor m’n hele klas kaartjes gemaakt, schrijf ik 30x “2021” op :pleading_face::pleading_face::pleading_face::pleading_face:

25 likes

Onze boom is 2,5m dus ik kan niet echt een goeie foto van de hele boom maken. Vandaar wat close-ups.

28 likes

Vandaag mistletoe knuffel gekocht

En deze eten we nu, zooooo lekker!

17 likes

Ik zie die al steeds voorbij komen bij de kassa maar leek niet zo bijzonder. Misschien toch maar meenemen.

Jingle Bell jingle Bell
Jingle all the way
Oh what fun is to say
There’s a baby on its way

2 likes

Jingle Bell, Batman smells
Robin layed an egg
The batmobile lost its wheel
And the joker got away
HEY

@Vaiana dit is een leuk kerstliedje voor jou!

1 like

Eerste kerst in ons nieuwe huis, dus extra genieten van de boom :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Heel mooi! Erg warme sfeer ook <3

1 like

Lief, dankjewel!!

1 like

Ik ga vandaag de kersrboom halen! :star_struck: Wil eigenlijk nog meer ornamenten in plaats van alleen ballen. Hebben jullie nog tips voor leuke en betaalbare plekken om die te halen?

1 like

Hema en Blokker🥰

1 like

Flying tiger, sostrene grene(of hoe je dat ook schrijft), Xenos.

1 like

Nieuwe ballen! 2 voor onze kinderen (vliegtuig en donut) en de rest van mijn kerstpakket

17 likes

Die tompouce is heel schattig

2 likes

We hebben 3 ramen aan de voorkant van ons huis. Ik zoek voor op de vensterbanken iets kerstigs met licht. Een boompje of kandelaar met lichtjes o.i.d. (geen kaarsen ivm gordijnen).

Ben net bij de Action en Blokker geweest maar daar was al bijna niets meer. Heeft iemand ideeën?