Ook wel wat anders, maar mss is het wat?
Dankjewel met het meedenken. Deze ga ik ook even bekijken!
Ik zoek hoog aansluitende sportbeha’s voor grote cups (E/F) en voor high intensity sport. Ik zit continu in de spiegel diep in mijn eigen decolleté te kijken tijdens spinnen.
Shock absorber bh’s zijn mijn redding.
Ik vind die nog best laag uitgesneden. Ik wil juist geen decollete
Heb je die in je eigen maat of vallen ze groter/kleiner?
In mijn eigen maat, hij zit dan behoorlijk strak maar dat vind ik wel fijn met hardlopen.
Ohja de sportbh’s van Panache zien er op de foto’s er goed uit. Misschien dat iemand daar ervaring mee heeft.
Ja panache is top!
Van shockabsorber ben ik ook fan, zeker voor sporten waar je echt springt bouncet hebben zij top bh’s, waarbij je je helemaal ingetaped voelt.
Jysk heeft ook zo’n model in de collectie
Anita heeft ook heel goede sportbh’s!
Op superbra! Volgens mij is die van mij van panache inderdaad.
Panache of anita inderdaad. Tenten, strake en geen decolleté te bekennen
Zara heeft nu een paarse blazer in de app! Gouden knoopjes en schoudervulling. Laatste ben ik persoonlijk niet zo’n fan van.
Het lukt me ook niet om een linkje vanuit de app hier te plaatsen
Vroeger als kind had ik wel es zo’n soort papier (?) waar je op kon tekenen en dan moest je dat bakken in de oven en dan was het zo hard plastic met je tekening waar je dan sleutelhangers enzo van kon maken. Heel vage beschrijving maar weet iemand waar ik het over heb en waar ik dit kan vinden ?
Krimpfolie?
Krimpfolie idd. Wij noemden het Krimpie Dinkie. Heb het laatst bij de action gekocht.
Ik ben op zoek naar nieuwe koekenpannen zonder anti aanbaklaag of teflon voor mijn gasfornuis. Heb nu tefal met anti aanbak maar deze gaan helaas kapot en moet dus nieuwe aanschaffen. Ik heb echt geen idee waar ik moet beginnen, wat goede merken zijn en of ze fijn in gebruik zijn. Het mooiste zou zijn dat de pan ook nog in de oven kan! Iemand die goede koekenpannen of een wokpan thuis heeft? Budget maakt niet veel uit
Greenpan, nu korting op hun website ivm Black friday. Ik weet niet of die ook in de oven kunnen. Op Fonq heb je nu ook 1+1 gratis op pannen.