Het 'help ik zoek'-topic

Je bent mijn held. Precies wat ik zocht.

1 like

Weet iemand waar dit jasje van is of waar ik iets soortgelijks kan vinden? Ik heb al rondgezocht maar vind vooral héél veel lila blazers (En op Vinted veel ‘sweater’ stof varianten). Ik vind deze kleur juist zo moooi

1 like

Omdat ik door de bomen het bos niet meer zie. Zoals het er nu uitziet moet mijn vriend aan z’n rug geopereerd worden en ik zoek stevige slippers/sloffen zodat ik niet een hartverzakking krijg als hij door het huis gaat slenteren. Wie heeft een goede tip?

2 likes

Ik denk dat dit soort pantoffels daar goed voor zijn:

https://www.vanharen.nl/nl-nl/p-m01642907/01642907?adword=google%2FVH-ONG-PR-PLA-Generiek%2Fsearch%2F&br=&showAll=true&gclid=EAIaIQobChMI5_-XyMqf9AIVSuJ3Ch0GxAPbEAQYAyABEgJzofD_BwE

Het zijn echt van die opa pantoffels maar ze blijven goed aan je voet zitten zoals een schoen en hebben een harde zool en zijn stevig, maar ook warm en zacht.

1 like

Oh ja wat goed. Ik ben inderdaad bang dat hij snel ergens uit slipt dus dan is dit ideaal :slight_smile: ga ze gelijk bestellen.

Bij nakd hebben ze een paars jasje met rib stof, vond die zelf wel heel cool maar mss zoek je zoiets totaal niet :grimacing: (zag hem op insta lizet Greve meest recente reel).

1 like

Ik heb haar een berichtje gestuurd op insta. Of ik antwoord krijg is een 2e.
Ik zoek ook al enige tijd zo’n jasje.

Kopen jullie wel eens kleding via Vinted? Ik zie vaak leuke dingen, maar hoor ook veel bankrekeningen die geplunderd worden…

2 likes

Arket, armed angels, nakd (meer budget)

1 like

https://www.elisestore.com/paarse-oversized-blazer-126032987.html

https://www.wehkamp.nl/aaiko-double-breasted-blazer-perize-paars-16796426

Als je zoekt op violet dan kom je er een aantal tegen die er op lijken!

2 likes

Ja heel vaak. Weet niet hoe ze je bankrekening moeten plunderen hoor haha, je betaalt gewoon via de app. Ik betaal zelf vaak via paypal maar ideal gaat ook gewoon goed. Je moet gewoon niet op andere linkjes/betaalverzoeken die niet uit vinted komen klikken, maar dat geldt voor alle marktplaats-achtige settings

3 likes

Oh, fijn dankjewel!:blush:

3 likes

Haha dat durfde ik niet eens te proberen, althans ik denk idd: krijg toch geen antwoord. Laat me weten als je toch wat hoort!

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen want via Google lens vind ik niks en ik weet niet meer wat ik moet googelen.

Ik zoek onderstaande kussen. Ik heb deze al jaaaaren maar deze is op. Nieuwe kussens geprobeerd maar niks is zo goed als deze. Het is geen aantrekkelijke foto maargoed hahah!

1 like

Ik weet niet of je weer exact zo’n kussen gaat vinden want volgens mij wordt dat schuim daar niet meer echt voor gebruikt.
Heb je al kussens van AM products of van Butterfly geprobeerd? Die zijn van latex en de Allegro van AM heeft ook van die hogere randen.

1 like

Dit is wel hetzelfde model, maar ander materiaal.

3 likes

Vorig jaar vond ik nog wel een aantal hits maar vond het nog niet nodig maar nu heb ik zo’n spijt! Ik ga de kussens die je aangeeft even bekijken en kijken of ik ze ergens kan testen.

@Falafel thanks voor de tip. Ik ga dit weekend nog naar de Ikea dus dan kan ik die meteen even bekijken.

1 like

Ik weet niet of je van harde of zachte kussen houdt maar die van Ikea begint kneiter hard en wordt daarna zachter

1 like

Ik heb mijne van Zinzi! Erg blij mee.

3 likes

Ik hou echt van steun in de nek. Ik moet echt dat verschil in hoogte hebben. Die van Ikea ga ik waarschijnlijk sowieso proberen want ik weet ondertussen ook niet meer waar ik moet zoeken.

1 like