Het 'help ik zoek'-topic

Volgens mij kom je al snel uit op een gietijzeren pan als je ze in de oven wilt gebruiken.
Overigens staan er op heel veel sites (bv bij Blokker) een filter optie PFAS vrij. Dan krijg je enkel pannen zonder die giftige stof.
Zelf ben ik ook nog zoekende, dus aanraders heb ik ook niet.

1 like

Deze van BK hebben een keramische bodem, en zijn dus pfas vrij! Nu met 60% korting ivm black Friday

1 like

Weet iemand toevallig waar dit jurkje van is? Iemand die in binnenstebuiten haar huis laat zien draagt hem. Het is een glanzende satijnachtige stof en hij is wit met een zwart/grijzig patroontje. Ik heb geprobeerd om foto’s te maken maar ze zijn niet geweldig

@Leukocyten ik heb nadat ik het hier voorbij zag komen die greenpan koekenpannen gekocht en ze bevallen goed! Zijn allen niet geschikt voor de oven, daar gebruik ik een le creuset pan voor.

2 likes

Je hebt ook niet-gietijzeren koekenpannen die in de oven kunnen. Wel even checken tot hoeveel graden het kan.

Mij lijkt bakken in een koekenpan zonder anti-aanbaklaag wat lastiger dan met anti-aanbak, maar is wel de meest gezonde/veilige optie. En anders kiezen voor pfas vrij idd.

1 like

Wie lijkt het leuk om in de periode van 25 december tot 3 januari vakantie te vieren/te thuiswerken in mijn huisje in Amsterdam? Wij zijn op vakantie en zoeken iemand om met de kat te knuffelen. Ik ben betrouwbaar en geen gekkie (@Marquez heeft dit afgelopen zomer voor ons gedaan en @Luzarl heeft gekattenoppast bij mn tante). Ons huis is mooi en de kat lief en wellicht een leuke periode om kerst en o&n bij de fam over te kunnen slaan :grin: ?

Huis is ingericht op een stel. Korter kan misschien ook wel in overleg. Ben benieuwd of t voor de derde keer op rij lukt om iemand hier te vinden!

27 likes

Jaa helemaal waar, je bent geen gekkie en tis een super leuke plek!

3 likes

Wat leuk zeg dat je dat via hier doet! Ik ga je morgen even een PB sturen :blush:

Was dat de kat uit de hel die steeds wegliep? :rofl:

4 likes

Haha!! Niet dat ik weet, maar kan het mishebben :joy:

Bedankt voor deze tip want ik was voornemens om Demeyere pannen te kopen maar ik moet nog even doorsparen :crazy_face:. Tot die tijd ga ik deze gebruiken!

Edit: Nou net als dit plaats krijg ik een berichtje dat ze morgen worden bezorgd!

3 likes

Jaaa die is van Sandro! link naar the outnet

2 likes

Ahh merci! Ik was al bang dat het een dure jurk was maar zo in de sale is het wel verleidelijk en mijn maat is er nog!

Ik zoek deze jas van de H&M, of een vergelijkbare! Bruin/paars, tot over de knie, met een riem. Heeft iemand deze heel toevallig te koop of hem gezien op Vinted/Marktplaats?

2 likes

Ik zoek een sweater dress die niet nét over m’n kont valt maar waar ik ook gewoon in kan gaan zitten zeg maar. Zoiets als deze, maar dan voor langere mensen (deze was echt te kort).

only sweater jurk

Hoeft niet per sé grijs trouwens. Zolang het maar geen zwart, wit of felle kleur is.

1 like

Zie dat ze ze krijgen bij de kruidvat :sweat_smile: staat in de folder.
Zelf heb ik de hooded dress van north face.
https://images.app.goo.gl/jrUD8v8eTihyh7az6

1 like

Mijn favoriete maar helaas discontinued parfum is bijna op. Ik kan hem alleen nog vinden op nogal dubieuze websites. Mocht iemand hem nog ergens tegenkomen, dan hoor ik het graag! Het is Dsquared2 - She Wood, deze:

Via ve.epee kom ik wel eens discontinued luchtjes tegen!

Weet iemand waar ik doeken / ingelijste schilderijen in deze stijl kan vinden? Vind dit helemaal de shit maar dit begint vanaf €11k HAHA

Misschien kan @Soy.peor één voor je natekenen?

5 likes

De vormen zijn simpel, is wel over te trekken🙈 maar dan strak op een lijst…

2 likes