Ik zoek een mooi wijnglazenrek, maar best veel is lelijk. Als iemand een geweldige tip heeft
Ik ben op zoek naar 2 nieuwe tassen:
1 tasje voor mân dagelijke spullen (telefoon, portemonnee, sleutels etc), maar niet zo klein dat alleen die 3 dingen erin kunnen en niet te groot dat het gelijk zoân vrouwentas wordt waar je niks meer in terug kunt vinden. Verdere eis is dat ie af te sluiten is met een rits of gesp of iets (liefst rits denk ik), zodat ik 'm ook mee kan nemen op een avondje uit. Het tasje dat ik nu heb is te klein en gaat alleen dicht met een magneetje, dus als je 'm op zân kop hangt valt alles eruit.
1 tas die wel meer in de categorie âvrouwentasâ valt. Geen idee wat daar de juiste naam voor is haha. Eisen: 13 inch laptop moet erin passen. Ook af te sluiten met een rits of ander sluitingsmechanisme.
Allebei het liefst een schoudertas. Het hoeft geen designer te zijn, mag wel, maar iig iets dat jaren mee gaat. Ik heb nu letterlijk alleen een eastpak, een te klein âuitgaanstasjeâ en wel een wat duurdere leren tas, die qua formaat en functie net tussen deze 2 tassen inzit, dus ik word helemaal gek, want het past allemaal nooitâŠ
Wie weet iets goeds?
Susan Bijl heeft een leuke voor die bovenste of eentje laten maken door by hinke?
Dat is allebei niet echt mijn smaak, maar bedankt voor het meedenken!
Wat vind je wel mooi? Ik ben gek op tassen dus zoek graag mee!!
Furla is best een algemeen merk met tassen waarin een laptop past. Idem voor MK. Marc Jacobs kan ook. Vooral tassen van saffianoleer blijven jaren goed en hebben weinig onderhoudt nodig. Tassen van OH My BAg zien er ook best leuk uit en passen overal wel bij.
Ik heb een DKNY Sutton. Dit is een fijne tas voor de dagelijkse spullen en heeft een rits. Ze is redelijk aan de prijs, maar op Vinted is genoeg soortgelijks vinden.
Ik heb voor de eerste optie een tasje van de Sissy Boy maar misschien vind je dat te klein want sommige uitgaanstasjes zijn groter haha. Mijn portemonnee, sleutels, ereader, telefoon en oplader passen erin maar bv geen flesje water.
Voor overdag heb ik een Ohmybag en Myomy tas, beide paper bag model. Laptop past er makkelijk in, rits/magneet sluiting en in de tas vakje die met rits sluit voor bv sleutels/telefoon. Alleen hebben ze geen band oid die je schuin kan omhangen, je kan ze wel makkelijk op je schouder hangen.
Burkely Doris
En dan dragen met de schouderband
V
Thanks voor de reacties tot nu toe! Ik ga er even naar kijken en als ik tijd heb hier wat verder posten over wat ik wel/niet mooi vindt als ik er niet uit kom. Moet er gewoon ff wat meer de tijd voor nemen, maar wordt steeds onderbroken đ„Č
Als ik het geld had zou ik sowieso de Celine trio bag halen en een mooie luxe Bucket bag. Maar weet niet wat je smaak is? Misschien kun je een paar plaatjes delen wat je mooi vindt zodat we gerichter tips kunnen geven? Er zijn namelijk zoooveel verschillende stijlen. Kijk eens bij O my bag, Gerard Darel, MYoMY. En als je het er voor wilt neerleggen, op designersites zal het vast niet lastig zijn om iets moois te vinden.
Voor nummer 1 is dit mn favo https://www.myomy.nl/my-paper-bag-mini-vegan-appleskin/?attribute_pa_color=appleskin-black
Kijk eens bij Fraenck! Duurzaam design en zeer maatschappelijk betrokken bedrijf. Moet wel je smaak zijn maar zijn tassen die super lang mee gaan
Weet niet of het wat voor jou is, maar sinds ik niet meer uit werken ga heb ik mân werktas te koop. Is idd Furla dus tijdloos en gaat jaren mee.
Samenvatting
Ik heb een hele tijd terug (denk al een jaar geleden) en trui besteld van sisters point en besloten hem toch niet te houden. Nu heb ik spijt want met deze temperaturen en mijn zwangerschap zou hij perfect zijn. Hij is alleen nergens meer te vinden (vinted ook al afgespeurd). Long shot: maar mocht iemand deze toevallig hebben en hem graag kwijt willen dan hoor ik het graag!!
Bij Lotus diffusers, die zijn echt heerlijk!
Ik zoek ovalen gouden of (kleur) oorringen. Elegante, dus echt smalle. Ik kan ze nergens vinden. Alleen hele dikke of te kleine.
Dank je wel! Heb er direct een paar besteld
Basic t-shirts in verschillende kleuren/print.
Het liefst redelijk van kwaliteit, maar niet al te duur (dit klinkt onmogelijkđ ).
Geen print, wel basic en in verschillende kleuren. Ik vind het bij deze leuk dat er een omslag aan het mouwtje zit dat het net iets minder basic maakt.
https://www.cottonclub.nl/nl-nl/basic-t-shirt-zwart-340625