Ik zoek ‘het perfecte pasta bord’. De meeste diepere borden die ik tegenkom zijn of net te klein of gaan meer richting een kom…
De borden van Vapiano? Die worden bij Villeroy & Boch verkocht en vind ik erg fijn. Maar misschien is dit ook te veel een kom?
Ik heb voor pasta deze van Ikea, kan alleen niet terugvinden welke serie het is. Paar maanden geleden gekocht! Ze zijn diep en groot en wat platter dan kom achtige dingen. Koffiekopje erin voor de schaal haha.
Ik weet niet of dit het juiste topic is, maar ik heb vandaag mijn mobiele telefoon op de grond laten kletteren en zoek nu een nieuwe. Het scherm kan wel gemaakt natuurlijk, maar het is een Huawei uit 2018 dus dat is het niet echt meer waard. Probleem: welke telefoon koop ik nu. Ik heb een los sim only abo, dus koop de telefoon los. Ik wil er max. 250 E aan uitgeven. Merken die ik vooral voorbij zie komen in mijn prijsklasse zijn Oppo, Xiamo en Motorola. Heeft iemand ervaring met een dergelijk budget-telefoon? Mijn Huawei beviel prima maar tegenwoordig geven de nieuwe modellen problemen met Google Play geloof ik…
Ik heb een oppo A5 2020 sinds 1,5 jaar en die bevalt nog steeds prima!
Is dat ook zo’n enorm groot model? Ik ben dus een 5,6 inch gewend
Deze is 6,5 inch en ik vond dat ook een behoorlijke omschakeling in het begin moet ik zeggen. Verder ging ik vooral voor de camera en een goede batterij, en die bevallen nog steeds goed.
https://tweakers.net/reviews/9350/smartphone-best-buy-guide-september-2021.html
Op Tweakers hebben ze altijd een fijne gids met telefoonrecensies, op prijsklasse. Zo kan je zelf kijken wat je geschikt zou vinden en wat je wens is.
Nog een vraagje als dat mag… Ik zie dat deze telefoon dezelfde lage resolutie heeft als die ik op het oog heb (de A53). Hoeveel merk je daarvan? Is het beeld wel scherp genoeg bij het kijken naar filmpjes/netlflix bijv?
Ik merk niets van die lage resolutie, vind mijn beeld altijd heel fijn scherp. Het kijkt heel fijn. Dus ik zou het niet daarom over laten gaan. Succes met kiezen!
Thanks! Ik heb uiteindelijk voor de Oppo A74 gekozen. Ben benieuwd!!
Ik heb de Philips Avance Staafmixer (HR1674/90) nu vier jaar en die is echt heel goed. Het is het enige apparaat wat ik heb en ik maak er alles mee. Hij kan noten, ijsblokken, bevroren fruit en groente etc
Geen enkel probleem. Hij is alleen niet meer leverbaar maar misschien een nieuwere van die serie wel
Ik ben op zoek naar welk exacte model Ray Ban dit is. Hij lijkt op de wayfarer maar daar zijn zoveel modellen van. Kan iemand dit toevallig zien?
Volgens mij is het gewoon de original classic, RB2140-901-50
Of de wayfarer folding? De originele wayfarer heeft glazen die redelijk schuin staan, dus richting je gezicht. De folding heeft wat rechtere glazen.
Dat schuine zie ik bij deze niet echt namelijk. Maar die brillen worden ook ZO VEEL nagemaakt dus het zou ook nog een nepper kunnen zijn.
Ben ervan overtuigd dat dit zeker geen neppert is, maar het is zo lastig te zien of dit inderdaad die classic of folding is!
Ik zou sowieso even naar een opticien gaan met veel ray ban. Want ik heb een gewone wayfarer en dat is echt wel anders qua pasvorm dan al mijn andere ray bans! Omdat die glazen dus zo schuin staan.
Ja en dat schuine vind ik juist zo ‘lelijk’ (bij mij). Maar lijkt op deze foto dus niet zo
Dan is het dus sowieso niet de originele basic wayfarer, dat mag je van mij aannemen XD.
Waar koop ik online goede Amber-blokjes?