Het 'help ik zoek'-topic

Ik ben op zoek naar zo’n afgrijselijke lelijke polo wat stijn draagt, hoeft niet per se die kleur te zijn. Maar waar kan ik die het beste vinden? Of wordt dit überhaupt niet meer gemaakt (dat zou wel beter zijn trouwens). Een soort RGK polo denk ik dat ik het het best kan noemen.

1 like

Superdry, pme, c&a?

1 like

Nog meer moois op deze website:
https://www.thestone.nl/heren/polo-s/?p=2&count=36

En de allermooiste:

1 like

Omg zie deze haha, mn ogen :cry:

6 likes

Hahaha die is ook echt prachtig :joy:

3 likes

Koopje ook!

2 likes

Die kun je vaak bij de kringloop wel vinden!

4 likes

Haha door die polo’s moet ik denken aan deze clip van Kraantje Pappie:

4 likes

Ik geloof dat ik naar een speld in een hooiberg zoek, want ik zoek een iPad hoes voor mijn paar jaar oude iPad waar en een toetsenbord in zit en ruimte voor mijn Apple Pencil is en die geen honderden euro’s is. En het liefste een leuk kleurtje. :sweat_smile:

1 like

Dus hoes met toetsenbord in een?

2 likes

Jup. En dan ook nog plek voor mijn Pencil :sweat_smile: Ik heb het nog niet voor mijn model gevonden, alleen voor nieuwere.

2 likes

Heb er zelf eentje via Ali gehaald, wel zonder toetsenbord. maar wellicht nog een idee om daar eens te kijken. Heb zelf via de Hema gewoon een los toetsenbord gehaald. maar snap dat hoes handiger is. (Zou ik nu ook voor gaan)

1 like

Ja, Ali heb ik inderdaad ook aan gedacht. Maar in een is handiger inderdaad. Als ik mijn Pencil niet kwijt zou moeten was er wel meer keuze trouwens. :slight_smile:

3 likes

Je hebt ook van die losse dingen voor een pencil. En als je due dan zou bevestigen aan zo’n hoes?

1 like

Ja, dat zou ook kunnen inderdaad. Al zag ik er alleen eentje die bij een hoes van Apple zelf past, dus geen idee of er meer versies van zijn.

1 like

Haha omg dit nr is echt de titelsong van de kermis in mijn hometown, maar deze clip had ik dus nog nooit gezien. Zo slecht :joy: die clip had ie ook beter bij ons op de kermis kunnen opnemen

Ik ben op zoek naar een krachtige staafmixer waar je ook noten in kan hakken.

Nu zie ik wel wat dingen voorbij komen als philips, bosch, of bamix. Maar heeft iemand toevallig ervaring met een goede staafmixer? Eentje die alles kan!

2 likes

Mijn bamix heb ik al jaren en kan echt alles aan, zeker een aanrader! Die wordt ook erg veel gebruikt in de horeca.

1 like

Nice! Het enige wat mij tot nu toe tegenhield is de prijs. Maar hij maakt zijn geld dus wel goed?

1 like

Ik zoek deze jas van Reiss in maat M hij is van de collectie van vorig jaar en heeft geen capuchon

En deze vaas

3 likes