Het 'help ik zoek'-topic

Kan een fashionista hier voor mij achterhalen waar deze jurk vandaan komt (Juliette uit Lupin 2)

1 like

Welke aflevering is dit?

Ik heb ook een zoekvraag: ik ben op zoek naar nette sneakers die niet wit zijn, het liefst donker. Budget is max 80 euro. Iemand de gouden tip?

Ik zoek al zo lang deze winterjas van Wrangler (maat 40/L) :disappointed_relieved: Op alle webshops die ik tegenkom is ie uitverkocht/niet leverbaar en op Vinted maar 1x gezien in de verkeerde maat.

10 jaar geleden ofzo was er een plaatje waar iets van 100 referenties naar bands inzaten. Dus bijvoorbeeld in het plaatje waren er rollende stenen te zien (Rolling Stones) en rode pepers (RHCP). Ik heb me suf gezocht naar dit plaatje maar ik kan het nergens vinden, weet iemand welke ik bedoel?

1 like

Als je zoekt op Google op “ 100 bands hidden in picture “ dan krijg je er wel een aantal te zien. Zit die er tussen?

1 like
8 likes

Jaa dat is hem! Super, dankjewel :grin:

1 like

Volgens mij is dat deze van Victoria Beckham! https://www.theoutnet.com/en-kw/shop/product/victoria-beckham/dresses/work/houndstooth-cotton-blend-jacquard-dress/6011092388232246

Ik heb vaak last van een opgeblazen buik en wil graag een legging (tregging?) voor thuiswerkdagen enzo. Wensen: zwart, high-waist, heel stretchy en niet te stug, en dik genoeg qua stof zodat het onder een trui als broek doorkan. Heeft iemand een aanrader? Ik ken alleen de zwarte leggings van de H&M wat ik echt onflatteuze katoenen, dunne vodjes vind.

Ik draag nu altijd mijn sportleggings, maar die zitten vol reflecterende vlakken en dat vind ik iets te athleisture…

Je zou eens bij Norah kunnen kijken, daar heb ik een paar fijne van.

De collectie wisselt alleen heel snel dus zie die ik heb nu niet meer online.

2 likes

Ik heb er een van Nike (Performance legging) voor dit soort dagen die klinkt als jouw beschrijving, er staat alleen een Nike logootje op bij ongeveer je enkel zo uit mijn hoofd maar verder geen reflecterende dingen.

Held! Helaas heel duur ondanks 70% korting

1 like

De Align van Lululemon?

https://www.zalando.nl/bershka-tailleriem-black-bej51d00p-q11.html

https://www.zalando.nl/bershka-broek-black-bej21a0fn-q11.html

Ik kwam dit net tegen op Zalando en moest aan je denken. Misschien is die eerste niet helemaal je ding, maar vond het er op zich wel bij passen.

1 like

Ahhh lief van je! Thanks! Toch ook weer Bershka.

Die riem is supertof want die kan je gewoon over een lekker oversized shirt gooien :heart_eyes:

2 likes

Ik heb deze van Oysho:

Echt verreweg de mooiste legging die ik ooit heb gehad. Zo mooi dat ik een Backup heb gekocht, maar in de praktijk betekent dat dat ik ‘m nu 24/7 aan kan, ook als de ander in de was ligt. :joy:

Wat ik trouwens heel mooi vind aan deze legging is dat die heel zacht is en mat van kleur, dus ook geschikter voor als je niet aan het sporten bent. En hij zit echt heerlijk.

Ik heb een fijne sport legging van decathlon die niet reflecterend is, en hij heeft een zakje voor je mobiel :ok_hand:t2:

1 like

Superbedankt voor alle tips, ik ga een middagje passen! :blush:

Zakken in een legging zijn geweldig. Zakken in een jurk doen mij niets maar bij een legging weet je zeker dat je dingen er niet uit vallen

1 like

Ik zoek een zwarte of blauwe kokerrok, beetje figuurcorrigerend, dus een dikke stretchstof. Iemand een tip?