Het 'help ik zoek'-topic

Oh ja! Hoop stiekem nog iets mooiers te vinden maar dan heb ik iig wat!

2 likes

Ik weet niet hoe groot de klem moet zijn, maar ik zag dat ze van Zenner ook een roze hebben en Stradivarius heeft ook wel leuke te koop nu. Wel wat meer speldjes dan clipjes.

Ik heb bijna altijd zo’n clipje in van Zenner en die zijn ongeveer 2 cm. Kan deze roze niet op een webshop vinden, zo frustrerend heb al zoveel sites bekeken haha. Ik ga woensdag heel klein trouwen en heb heel dik en veel haar. Ik heb na al die jaren nog steeds geen kapsalon gevonden waar ik echt blij mee ben en ben snel moe en heb daarom niet zo’n zin om mijn haar te laten doen maar ben er zelf verder ook niet zo goed in. Ik dacht dit weekend ineens ja hallo je bent altijd prima tevreden over je haar en dan nu ineens moet het allemaal anders en ingewikkeld, waarom ook eigenlijk? En nu kan ik nergens zo’n dom ding vinden dus is het alsnog ingewikkeld. Ben inmiddels mijn zoektocht aan het uitbreiden naar een gouden knipje oid van vier cm maar nog geen succes :stuck_out_tongue_winking_eye:
Omdat mijn haar ook vrij glad en dus veel/zwaar is blijven veel clipjes niet goed zitten, of ik mis de skills om die succesvol te gebruiken. :stuck_out_tongue_winking_eye:

Ik heb die witte en roze (komen iig dichtbij) van de H&m, zie ze alleen niet op de site maar misschien in de winkel?

Edit nvm die zijn wel groter dan 2 cm

Ik zoek een huispak/pyjama of zoiets dat echt ontzettend warm is. Al mijn pyjamas waren nog te koud vorig jaar. Het is een plus als het ook een beetje classy is, zodat ik me gekleed voel ipv lui :joy:

de heattech kleding van uniqlo is hele dunne thermokleding die echt warm is. Ik draag dit onder mijn kleding als ik lang buiten moet werken in de kou, of gewoon op zich als pyjama als ik ergens slaap waar het extreem koud is (normaal draag ik geen pyjama :nerd_face:)
Misschien is dat wat? je hebt het ook met wijde hals zodat je het onder iets kunt dragen zonder dat je het ziet en je hebt allerlei verschillende kleuren. Je hebt ook joggingbroeken en zo.

Dat klinkt wel als iets wat ik nodig heb :full_moon_with_face:. Maar weet jij waar het te koop is?

1 like

Haha, bij Uniqlo zegt ze :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Haha ja bij Uniqlo dus, dat is een merk/winkel en heattech is een van hun lijnen. Je hebt ook extra en ultra warm trouwens.
Je kunt er denk ik ook wel online bestellen.

Ja heattech is een lifesaver.

1 like

Ik zoek 2 van deze wandbeslag voor gordijnroedes.
Is helaas uit het assortiment bij IKEA, heeft iemand dit nog liggen of zouden ze er in NL nog kunnen zijn? (In BE helaas niet meer)

Als iemand weet waar ik iets gelijksaardig kan vinden, tips ook welkom :hugs:

En @LaPetiteRobeNoire

Ik kwam steeds op de Amerikaanse website, dus dacht dat ze geen webshop hier hadden, maar wel gevonden nu :grin: thanks! Oh en blijkbaar hebben ze winkels in Nederland

1 like

Op de NL website staat dat er nog 2 beschikbaar zijn in Duiven, in andere filialen niet.
Andere kleuren dan wit zijn nog wel op meer plekken voorradig.
Wil je graag witte of mogen het ook zwarte of grijze zijn?

De witte !
Iemand die binnenkort naar IKEA Duiven gaat en deze wil meenemen voor me?

Ik ben op zoek naar Japanse/tech fashion inspired webshops, die geen dropshipper zijn. Nu heb ik veel toffe dingen op Aliexpress gezien, maar daar wil ik uiteraard niks bestellen. Ik zal voor het idee even wat van m’n favoriete items showen:

Iemand een idee waar ik vergelijkbare items kan vinden? (De laatste outfit is nog enigzins makkelijk te verwezenlijken natuurlijk)

Op Vinted naar oude Bershka items zoeken. Die hebben veel in die stijl (rokjes met riempjes, truien met van die gaten, broeken met kettingen etc).

1 like

Late reactie en misschien heb je er niks aan. Maar als de andere kleuren nog wel beschikbaar zijn, kun je het denk ik het makkelijkst oplossen door die gewoon wit te spuiten?

1 like

Voor kwalitatieve dingen een combinatie van COS, van die hele basic brands op internet (met veel linnen en katoen etc., bepaalde gothic brands en vooral etsy voor riemen, semi-fetishwear, harnassen kettingen etc. Tech inspired soms is Asos er goed voor en bepaalde cyber gothic of psytrance merken.

Het is nu zeker al te laat? Ik heb een grote lichtroze clip vd h&m die je mag hebben

1 like

Lief! Ja is al te laat. Heb het uiteindelijk even vastgehad met schuifjes maar zoals altijd bleef dat niet zo lang zitten dus daarna maar gewoon losgedaan!