Het 'help ik zoek'-topic

Dat is inderdaad van een oudere collectie, wel erg leuk maar ik was er niet heel tevreden over. Ik heb er voor beide kinderen een gehad maar ze gingen heel lastig aan (kinderen konden het niet zelf) en waren erg snel in de herfst van hun carrière waardoor ze vaak opgeladen moesten worden/niet meer goed oplaadden.
Mocht je er nog een op marktplaats vinden dan is het wel handig om hier rekening mee te houden.

1 like

Oh ik had er juist positieve verhalen over gehoord, jammer! Heb je misschien een tip voor een goed alternatief? Ik heb nu een lampje op batterijen maar die moeten we ongeveer wekelijks vervangen

Ik heb een lampje van Liewood gekocht. Die kunnen ze wel zelf aan en uit doen, blijven langer branden en laden snel op.
Zijn alleen wel een stuk prijziger, dat is dan weer jammer.

Ik heb een konijn en een kat.

1 like

Is er iemand die toevallig dicht bij de rosada outlet woont en wil kijken bij de Fabienne chapot winkel voor een bepaald jurkje

Kun je niet bellen naar de winkel zelf om het te vragen?

Ik zoek dit telefoonkoord. De Nederlandse youtuber van wie deze is reageert niet :angry:

Doet mij denken aan Shopatelje van Yara? My Jewellery heeft ook zoiets in de collectie gehad

1 like

Ohh die van Yara kende ik niet. My jewellery had ik al gevonden inderdaad, denk dat het van een oude collectie van 1 van de 2 is…

Iemand een tip waar je mooie gebreide bedspreien/dekens kan kopen, liefst van 200cm bij 200cm?

Zarahome of La Redoute!

1 like

Als je googelt op gebreide plaid vindt je veel mooie (vind ik dan). Sissy Boy of H&M home hebben ook vaak mooie bedspreien. Ik heb er zelf een van Zara Home en ben heel tevreden met de kwaliteit. Ligt er al een jaar of 6 op en omdat het katoen is (geen wol) ook goed te wassen.

2 likes

Misschien heeft het merk VidaXL iets.

1 like

Ik kan je niet helpen, maar wat een leuk behang! Bij deze zoek ik naar waar dat van is ;).

Oh wauw, hele mooie prints inderdaad, dank je wel!

https://www.wehkamp.nl/app/product/16688480?utm_source=app&utm_medium=share&utm_campaign=pdp_share

1 like

Een up voor deze vraag, echt niemand? Tot nu toe nog steeds geen geluk gehad op Vinted :joy:

Bestaan deze wel in maat XL? Ik heb ook zo’n jas, maar dan in een andere kleur, en daar staat S/M in. Die pas ik gemakkelijk in maat M. De andere jassen van deze soort zie ik vaak in maat M/L. Misschien pas je die dan ook wel?

1 like

Hij valt echt groot volgens mij

Ik zoek een haarklem in crème of roze maar kan nergens zoiets vinden (alleen in zwart of bruin turtoise) en die van de afbeelding zou tussen dinsdag en vrijdag komen maar ik heb het woensdag nodig… iemand nog een idee waar ik zoiets kan bestellen?

Deze misschien?

1 like