Als je graag iets zou willen wat op een Jordan lijkt dan zou je nog voor de Dunk mid kunnen gaan. Die zijn ietsjes minder hip
Thanks voor de tip! Heb uiteindelijk iets ander gekozen, de Vans sk8 high. Werd me iets te gek om rond de 300 euro te betalen voor een paar Nike’s.
Ik ben op zoek naar een rood jurkje. Zonder mouwen geloof ik en boven de knie. Van een soort plissé stof. Ik zag iemand voorbij fietsen en nu wil ik ‘m.
Zoiets?
Nee Was echt rood rood en een recht model. Toch bedankt voor het meedenken!
Heb je al op Vinted gezocht?
Weet iemand hoe het model van deze jurk heet?
Ik ken het officiële merk (Devotion), maar ben eigenlijk opzoek naar een betaalbare look-a-like. En bij voorkeur via Vinted
Volgens mij is dat een trapezejurk!
Only heeft veel van die jurken. Miss handiger voor het zoeken?
Volgens mij heb ik bij Sacha dat soort laarzen gezien
Op “Aztec jurk” krijg je hier ook veel hits van
Als je googled met ‘70s boots’ kom je wel op veel schoenen die daar in de buurt van komen.
bijv:
Super dank je wel!
Is er iemand die een Susan Bijl Bum Bag heeft gekocht en de straps niet gebruikt?
Welke maat?
m of l! maar ik denk dat een s ook nog wel past, t is zo’n groot ding
Ik zoek dit lampje van IKEA! Het is de Luriga, maar volgens mij uit een oude collectie want ik kan hem nergens meer vinden. Iemand een idee? Marktplaats staat hij ook niet
Op eBay staat hij wel, maar dan heb je wel forse verzend- en invoerkosten vanuit Amerika.
Edit: en op een Duits onderdeel van eBay, Kleinanzeigen:
Vaak willen ze wel verzenden naar NL en dan heb je geen invoerkosten.
In augustus heeft hij op Marktplaats gestaan, die advertentie is nu weg. De kans is groot dat ie nog wel een keer terugkomt en dat je de eerste koper bent als je een zoekopdracht hebt ingesteld.