Nee de trui die jij zoekt is van ms, maar is uitverkocht op de site. Als je via google zoekt vind je hem wel maar alle maten zijn uitverkocht. Misschien in de winkel proberen?
Ohhh wat goed dat jij hem wel kan vinden, ik ga idd via google kijken
Check ook even op Wehkamp, die verkopen ook MS.
Als je op Wehkamp zoekt op ‘sweater’ en filtert op merk, zie je er momenteel 3 van MS, waaronder de sweater die je zoekt in het zwart.
Als je daarop klikt zie je hem ook in het lichtgroen, die is momenteel uitverkocht maar je kunt wel een maatseintje aanzetten. Je krijgt dan een mailtje of pushbericht als je maat er weer is (ik denk als iemand zijn of haar kledingstuk geretourneerd heeft).
Geen garanties, maar ik heb op deze manier heel recent meerdere kledingstukken alsnog gevonden in de sale.
Edit: deze. https://www.wehkamp.nl/ms-mode-sweater-mintgroen-16722748/
Ik kan bij mij om de hoek zo even naar binnen lopen om te kijken of ze hem hebben hangen
Ah top.
Wehkamp en MS hebben wel verschillende voorraden dus als ik jou was zou ik het ook aanzetten op de Wehkamp-site.
En @Karl_Lagerfeld hij was op de ms site op voorraad dus de trui en de broek komen naar me toe!
Ah fijn dat het gelukt is! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt.
Wie kan er een goede thermosbeker aanraden?
Geen hele kan, gewoon echt voor alleen een beker koffie voor onderweg in de auto.
Ik heb een fijne van Decathlon, 300 ml dacht ik. Kostte een tientje en werkt goed! Geen plastic en in de dop een filtertje maar dat gebruik ik nooit.
Iemand toevallig dit jasje te koop in xl?
Kijk al een tijdje op Vinted maar helaas nog geen geluk gehad
Ik heb er 2 van ANWB die ik heel fijn vind.
De ene is 300 ml, heeft een fijn formaat voor koffie (kunnen 2 kopjes in), de Kambukka Olympus (linkje plakken lukt even niet). De Etna heb ik ook (in groter formaat, 500 ml) maar nog niet getest.
Iemand een idee waar je hoge Jordans kunt kopen? Mag online zijn maar ook een fysieke winkel, en waar in Nederland maakt niet uit, als ik maar even een naam heb. Winkels als Snipes en JD hebben ze niet helaas…
Voltaire sneakers?
Overal als je maar genoeg betaalt. Kijk eens op sneakerjagers
Ik weet niet welke kleur je zoekt, maar op StockX staan er heel veel!
Ja inderdaad. Had niet verwacht dat die schoenen zo ontzettend populair zijn. Heb ze als kind gehad, maar nooit verwacht dat ze voor volwassenen zo moeilijk te krijgen zijn.
De Jordan 1 is op dit moment samen met de dunk het grootste hype paartje van Nike daardoor lastig te krijgen en als je de klassieke cw’s wilt betaal je de hoofdprijs