Het 'help ik zoek'-topic

Weet iemand van welk merk deze trui is?

Ik ben opzoek naar webshops die sieraden verkopen welke niet binnen no time verkleuren.

Ik ben erg enthousiast over HeyHarper, op hun website suggereren ze ook dat het nauwelijks verkleurd en dat is bij mij tot nu toe ook niet het geval! Ik sport, douch enzo er gewoon mee.

2 likes

Ik weet niet of je het inmiddels hebt gevonden, maar ik koop dit soort bakjes bij toko’s waar ze warme maaltijden to-go verkopen. Of ze hebben de bakjes dan echt in de schappen liggen, maar soms verkopen ze ook gewoon de bakjes die ze zelf gebruiken om eten in mee te geven, dan moet je er gewoon even naar vragen.

1 like

Ik vond de tegenstelling tussen haar en Katja zo grappig :joy: zij in een trui, Katja in een jumpsuit. Zomer en winter naast elkaar.
Ik weet niet waar de trui van is, excuuus.

Haha ja ik dacht nog straks even kijken van welke merken de styling was, maar dat heeft denk ik geen zin want denk niet dat beide outfits door een stylist zijn gedaan :sweat_smile:.

1 like

Oké long shot:
Ik heb een paar jaar geleden de baas van mijn moeder gebroken (twee eigenlijk, de ene viel op de andere) en ben sindsdien opzoek naar een vervanger. Hij was donkerblauw met witte stippen, wellicht handgeschilderd.

Ongeveer deze vorm:

In deze kleur

En dit is mijn poging tot tekenen:

Heeft iemand enig idee waar ik zoiets zou kunnen vinden? Zoektermen “Donkerblauwe vaas met witte stippen” leveren vreemdgenoeg erg weinig op

Ik ben erg tevreden over Saitee, ze hebben nu ook 20% korting tot 15 augustus volgens mij.

1 like

Bunzlau misschien? Als ik zoek op Bunzlau vaas komt er wel het een en ander naar voren wat hierop lijkt.

En op Etsy staat een witte met blauwe stippen Vintage vaas blauw en wit stippen bloemenvaas gemaakt in Polen | Etsy

Wat een leuk merk is dit, kende het nog helemaal niet. Nu wil ik eigenlijk deze voor mezelf bestellen, maar ik heb al zoveel geurdingetjes in huis:

2 likes

Misschien een soort ginger jar?

Dit idee?

2 likes

Omg precies deze!! Thanks nu weet ik waar ik op moet zoeken :hugs:

@Lort @krekel bedankt voor het meezoeken!! Ben echt onder de indruk van jullie zoekskills haha

4 likes

Ah wat fijn dat je nu het model weet!
Dit is een wat ouder model helaas, ik denk misschien wel tien jaar oud, maar ze duiken regelmatig op op Marktplaats. Als je een zoekopdracht instelt met ‘Bunzlau vaas’ kom je hem hopelijk weer tegen. Succes, ik hoop dat je ze weer vindt!

Ik heb vorig jaar een mozaïeken vaas gevonden die ik had toen ik op mezelf ging wonen 15 jaar geleden, en waaraan ik verknocht was. Tijdens verhuizen was hij gesneuveld en de winkel die hem verkocht had bestond niet meer.
En toen vond ik hem terug op Marktplaats, heel dicht bij mijn woonplaats. Nog elke dag zo blij mee. :heart:

5 likes

Is er iemand dit shirt tegengekomen op Asos? Ik vind m zo leuk maar geen idee. Heel de site al afgezocht

2 likes

Is er misschien iemand die deze okergele jas van de Primark (m/l) thuis heeft liggen en zou willen verkopen?

Iemand zin om te helpen? Ik zoek deze trui

https://www.msmode.nl/collectie/broeken/jogger-broek-M1102618206.html

1 like

Vond deze. Dacht dat het van only was, maar er staat online only. Whaha. Maar deel hem toch maar. Mss vind je het wat :sweat_smile:

3 likes

Oh ik vind het heel stom dat die niet van de MS is… ik pas only niet eens… waarom dragen ze geen eigen kleding op de foto’s?? maar bedankt!!!

1 like