MostWanted heeft veel van dit soort kleding
Morgen is het wraprokje van the confidante spirits in het zwart te koop zag ik!
Denk dat ik de hele set ga kopen.
Ah Yes! Dankje ik ook
Ik zoek een stoffen schoudertas met een rits, zodat mân spullen er niet zo makkelijk uit vallen als ik hem neerzet. Lijkt me niet moeilijk, maar ik kan er bijna geen vinden? Gewoon zo eentje dus:
Ik heb deze DRĂMSĂCK Draagtas, beige - IKEA kost ⏠20,- maar het is geen dun linnen tasje. Er zit een plastic voering en zakjes in, de rits die je zocht en je kan het ook als rugtas dragen
Ben hier bij uitgekomen nadat ik iets te veel dingen kwijt ben geraakt omdat mijn linnen tasje omviel en ik niet door had dat er iets uit gevallen was voordat ik de trein uit stapte. Dat mijn spullen in de regen droog blijven vind ik ook wel fijn
Die wil ik maar is telkens uitverkocht
Dat is naar. Heb die van mij eens random om vier uur op een dinsdagochtend besteld. Misschien worden ze nog aangevuld? Of ligt ie nog bij een filiaal in de buurt?
Zoiets zoek ik ook nog steeds in het zwart! Maar ik kan het alleen maar in grote aantallen vinden.
Schijnt dat ie overal uitverkocht is. Had contact met de klantenservice en zij gaven aan dat er wellicht deze week weer voorraad is. Dus ben nu op random momenten aan het kijken maar helaas⊠Ik hou vol!
Ik zoek 2 dingen:
- Een nachtkastje zoals Nordiska van Ikea:
En dan bedoel ik met dezelfde indeling:
- oppervlak bovenaan
- open vak voor boeken oid
- gesloten vak
- open vak
- ruimte onderaan / niet tot de grond
En dan ook nog eens compact / niet te breed.
Dit nachtkastje is helaas overal uitverkocht
- Bloembakken om aan mijn balkon op te hangen zoals dit:
maar dan met brede haken, want mijn balkonreling is een dikke 10cm breed.
De haken van de bloembakken in de winkel zijn te smal. Bij webshops staat de breedte van de haken er nooit bij. Ik vond verstelbare haken van Elho, maar die krijgen slechte reviews (zou niet stevig zijn). Ik woon op een plaats waar het héél hard kan waaien dus stevigheid is wel belangrijk.
Mocht je deze niet meer kunnen bemachtigen bij Ikea.
Ik heb een soortgelijke tas, van Jack Wolfskin, model Piccadilly. Die komt vaak wel in de aanbieding bij de Bever ook.
Jack wolfskin
En daarvoor had ik er een van tatonka, model grip bag
Tatonka
Allebei aanraders
Ik zal voor je duimen
Dank je wel, ik ga even kijken!
Is het een optie om de grens over te gaan? In Duisburg (Duitsland) is het nachtkastje nog op voorraad.
Dankje om te kijken! Dat is vanuit mijn woonplaats (Belgische kust) 4u rijden enkele rit helaas.
Is hij in Frankrijk nog op voorraad? Dan wil ik wel voor je kijken.
In Montpellier is nog een beperkte voorraad volgens de site.
Ja snap ik, maar lief dat je het voorstelde! Dankje!