Dit soort dingen hebben ze bij Amazing Oriental
Bedankt voor de tip! Ik ben meteen even aan kijken, maar ik zag alleen witte bakjes met een doorzichtige deksel en ik heb echt volledig doorzichtige bakjes nodig.
Ah ik had niet door dat het doorzichtig moest zijn
Als je bij jou in de buurt een restaurant kent dat dit soort bakjes gebruikt zou ik vragen of je er misschien een aantal van hen kunt overkopen? Ik heb dat wel eens gedaan met koffiebekers.
Edit: en dit soort dingen verkopen ze trouwens ook in kleinere hoeveelheden bj de Makro, ik weet niet of je daar al gekeken hebt? Ze hebben sowieso wel doorzichtige bakjes met een deksel die eraan vast zit, weet niet of ze exact dezelfde van je plaatje hebben.
Ooooh ik had/heb dit jurkje ook!
Ik ga kijken bij mijn ouders of het nog in de kast hangt en dan stuur ik het op naar jou
Misschien bij dailystyle?
Ik ben al heel lang op zoek naar zo’n soort wikkelrokje in het zwart:
Het liefst in linnen, alles wat ik tegenkom zijn vieze polyester stofjes. Iemand enig idee?
Op instagram van the confidante spirits las ik dat deze wrapset ook weer in het zwart komt.
Ja las ik een tijdje terug ook! Dus hoop dat dat niet meer al te lang duurt, straks is de zomer alweer voorbij
Ik vond wel deze. Het model is iets anders en het is geen linnen helaas, maar een mix van lycocell en viscose.
Deze misschien?
Ohhh dit ziet er goed uit! Thanks
Help, ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik zoek dus een bikini waarvan de top mooi stevig zit, zodat alles mooi op zijn plek blijft. Een beetje zoals de top hierboven. Deze is echter uitverkocht, vandaar dat ik hier hulp kom vragen.
Qua broekje zoek ik een broekje met v-belijning voor en achter brazilian, zoals dit broekje:
Heeft iemand een tip voor merken waar ik moet kijken? Of misschien de gouden tip voor dé bikini? Alvast enorm bedankt!!
Qua top kun je misschien hier kijken? https://www.everlane.com/products/womens-triangle-bikini-top-rosewood
Ooh echt zin in winter en warm aankleden weer
Ik zoek iemand die een brief, geschreven in het Duits, globaal zou kunnen vertalen
De brief is vrij oud ( uit 1980) en geschreven in een dokters handschrift.
Mijn Duits is redelijk, maar het handschrift is lastig te ontcijferen voor mij.
Wat ik er van weet is dat de brief op 24-8-1980 geschreven is in mount Isa, Australië en verzonden is naar een oom en tante (?) van de schrijver.
Ik zoek sportbhs met vulling die je er niet uit kunt halen, zo irritant met wassen
Die niveau 3 van Hunke.moller en de duurste van He.ma hebben padding die in de was blijft zitten
Zit wel vol spelfouten, blijkbaar is Hermann (de schrijver) naar Australie verhuisd, speelt een aardig potje golf en heeft daar een gezin.
Je kunt het even door google translate halen.
Lieber Götti ( zal een afkorting van Gottfried zijn) und Tante Nellie
Vielen Dank für Euren lieben Brief den wir gut erhalten haben. Bei uns ist noch alles in bester Ordnung und Gesundheit was ich auch von euch hoffe. Ich schreibe euch diesen Brief von Mount Isa, daß ist einer Stadt im Hinterland von Queensland wo ich eine Woche beim Golfspielen bin. Fünf von unserem Club nehmen hier an den Meisterschaften teil. Wir sind gestern in einem Privatflugzeug hier angekommen und haben heute die erste von Drei Runden gespielt und soweit so gut. Ich liege an Dritter Stelle von über 80 Spielern. Da sei ein blindes Huhn findet ja auch manchmal ein Korn. Ich weiß nicht was mit den Jungen Leuten los ist. Wenn ein alter knacker von 52 jähren den 20 und 30 jährigen etwas vormachen kann. Lieber Götti, wie ich aus Eurem Brief sehen kann habt ihr euch gewundert warum unsere Kinder kein Deutsch lernen, aber sie können es nicht im Internat lernen, da ja Deutsch in einer Alt Englischen Schule nicht gelernt wird. Du weisst ja so gut wie ich unsere die Engländer sind vor 30 Jahren habt ihr gegen sie gekämpft und heute sind sie neidisch auf das Deutsche Wirtschaftswunder. Ihr könnt euch aber beruhigen. Lisa und Andrew lernen jetzt unsere Sprache im Fernsehen und Shirley geht jede Woche zwei mal zur Abendschule und lernt dort. Fußball!
Leider bekommen wir dann dieses Jahr keine Europäischen Übertragungen da sich unsere Idioten nicht mit dem deutschen Fernsehgesellschaften über die Kosten einigen konnten so die einzigen Sportnachrichten die wir von Europa bekommen wir durch die Zeitungen. Nun will ich aber schluß machen und ins Bett gehen da ich ja morgen wieder Spielen muß und ein alter Mann braucht ja seinen Schlaf. Viele Grüße an Euch und an Neuenberger von uns allen.
Hermann
Ontzettend bedankt. Vind het heel knap dat je dat uit die tekst hebt kunnen lezen.
Ik ben je heel dankbaar