Ik heb ooit dit kartonnen ladekastje bij de hema gekocht:
Ik vind hem heel fijn en zou er graag nog zo een of zoiets willen (niet van plastic, met net zulke diepe laden dat er potloden etc. in passen).
Iemand nog een idee waar ik dat kan vinden?
Ik heb ooit dit kartonnen ladekastje bij de hema gekocht:
Ik vind hem heel fijn en zou er graag nog zo een of zoiets willen (niet van plastic, met net zulke diepe laden dat er potloden etc. in passen).
Iemand nog een idee waar ik dat kan vinden?
De Ikea heeft soms soortgelijke dingen en heel vroeger de Xenos (misschien daar kijken)?
Weet iemand toevallig een website/winkel waar het kookboek ‘made in India’ van Meera sodha verkocht word? Ik zoek de Nederlandse versie en die is volgens mij alleen nog maar tweedehands te krijgen.
Asos
Dankje !!
Je kan met Google Lens de afbeelding zoeken en krijgt dan directe linkjes naar webshops die de ring verkopen. Misschien zien je daar iets tussen staan/een hint hoe het heet? Op mijn Android telefoon is het: plaatje ingedrukt houden - in de optielijst iets naar beneden scrollen - Zoeken met Google Lens.
Tnx voor de tip! Dat lukte nog niet echt maar ben iig iets verder: het heet een schakel, brede vorm of Rolex-vorm… althans dat lijkt er iets haha
Weet iemand fietstassen die er gezellig uitzien en toch stevig zijn? (toch, want dat lijk elkaar uit te sluiten als ik reviews lees)
Basil is een stevig merk, mijne zijn (saai?) zwart maar volgens mij zijn er ook wel kleuren/etc verkrijgbaar die ook zo stevig zijn als de mijne
Waar zou ik mooie panterprint loafers kunnen vinden? Google Shopping geeft niet echt goede tips
Basil inderdaad! Ik heb er eentje die enkel en afhaalbaar is met bloemetjes en gebruik 'm al meer dan 7 jaar heel frequent. Nu beginnen er gebreken aan te kopen maar ik ga zeker opnieuw bij hetzelfde meek kijken voor een nieuwe!
Ik heb inderdaad ook fietstassen van Basil net als hierboven wordt aangeraden. Echt mega blij mee, goede kwaliteit en heel ruim. Ik heb de zwarte met witte stipjes/vlekjes en vind die heul gezellig maar misschien is dat persoonlijk
Mijn favoriete zomerjurkje gaat al heel wat jaren mee (sowieso ouder dan 2013), maar is echt aan vervanging toe. Ik kijk niet elke week actief of zo, maar hou wel altijd verschillende websites in de gaten of ze niet iets hebben, maar tot op heden niks gevonden. Mocht iemand heel toevallig ergens zoiets voorbij zien komen, hoor ik het heeeeel graag! Ik was weer eens een rondje aan het doen op websites en bedacht me opeens dat ik hier ook een oproep zou kunnen plaatsen haha.
Dit is hem, ooit heel goedkoop bij de H&M gekocht. Heeft een onderjurkje maar dat zie je niet op de foto. Kan ook geen aanfoto vinden, zo dom.
Wat ik zoek:
Wat winkels vaak wel hebben maar ik dus niet wil:
Is het deze?
Omg, waarom heb ik deze niet zelf gevonden haha! Het is niet dezelfde maar voldoet wel aan AL mijn eisen. Dankjewel!