Het 'help ik zoek'-topic

Zeker mooi ja! Heb al jaren geen Lee spijkerbroek (überhaupt minder spijkerbroeken gekocht). Denk dat deze lang valt, en als ik het laat inkorten, gaat de flare niet verloren hoop ik (ben 1 meter 60). Vond zelf deze stof/kleur mooi, maar helaas geen flare dus

2 likes

Ik heb er zelf een van Topshop (Jamie) maar die was uitverkocht zag ik. Die heb je normaal in lengtemaat 30 of 28 zelfs! Misschien kan je die nog ergens vinden

1 like
1 like

Is er toevallig iemand die deze blauwe blazer van Monki in maat 36 of 38 verkoopt (of de bijpassende broek in een 36)?

Ik zie hem op dit moment op de monki site in een S en/of M?

1 like

Ja klopt, maar ik koop liever geen fast fashion en wil hem daarom liever tweedehands dan bij Monki. Ik heb de broek al wel tweedehands gezien, maar misschien maar ik wel een keer een uitzondering hiervoor.

2 likes

Iemand dé tip voor de perfecte oversized lange zwarte jas?

18 likes

Hallo dit is het show je laatste aankopen topic hoor, niet het waar ben je naar op zoek topic.
Leuke jas wel.

2 likes

Eskucha me! Ik dacht even wat fijne afwisseling! Als ik ‘m koop zal ik hem dan posten in het “help ik zoek” topic?

1 like

Wie weet waar dit vest van is?

Ik zoek een bikini-setje in topje maat 75A en broekje M, onder ongeveer 35 euro. Veel winkels gaan pas vanaf 75B en dat is toch echt te groot. En anderen hebben het dan wel maar is het weer 50 euro ofzo. Op H&M is veel al uitverkocht dus ook niet echt iets… Heb al gekeken bij zalando, wehkamp, c&a, H&M… Ik weet het even niet meer en loop inmiddels al jaren in dezelfde bikini

Edit; ik wil ook geen push up. Ik weet dat ze klein zijn maar dan hoef ik geen nep beeld te scheppen dat ze groter zijn :roll_eyes:

Heb je al bij Asos gekeken? Monki heeft ook leuke bikini’s vind ik!

Edit: Hema is misschien ook wel een goede

2 likes

Misschien calzedonia?

2 likes

Tezenis!

2 likes

Hollister?

1 like

Bij de Daka, Intersport en Decathlon verkopen ze weer andere merken en daar zitten ook vaak A of AA tussen. Uitlopende assortiment. Ik slaagde ook niet bij de winkels die jij noemde, mijn maat zit er nooit tussen.

1 like

Oysho misschien? Die hebben vaak kleine maten

1 like

Vergeef me de foto-van-computerscherm maar ik kan geen screenshot maken van de website :’) Ik vind de trui die Kim hier aan heeft zo leuk, weet iemand toevallig waar die van is?

Volgens Kims instagram van loavies! :blush:

2 likes

Oh wat goed dit, kon het zelf niet vinden. Thanks!

1 like