Het zou best een body kunnen zijn. Dus ik zou daar op zoeken dan heb je meer kans om iets soortgelijks te vinden. Zoeken op body offshoulder. En dan nog opzoeken op stof soort of iets, omdat je natuurlijk een wat glanzende zoekt
Ik zweer echt al jaren bij deze: Waterfles Ellipse 500 ml - wit | Mepal , zoān fijne fles. Maar ik maak hem ook wel echt om de paar dagen heel grondig schoon met een flessenborstel en ik denk dat dat ook wel bijdraagt aan dat 'ie lang mee gaat: flessenreiniger 2 stuks - HEMA zoiets, ik heb niet precies deze maar wel zoān grote om de fles goed schoon te krijgen en die kleine om de randje aan de binnenkant van de dop heel goed te reinigen en dat werkt bij mij perfect.
Hydroflask. Superding, rvs dus smaakt nergens naar. Kan er ook gewoon met de afwasborstel in want de opening is groot genoeg. Heb er ook een koffiebeker van en heb die een keer per ongeluk na een week pas afgewassen was alsnog zo schoon en geen geur of smaak over.
Ik gebruik gewoon altijd een lege frisdrank fles (of van sap, limonade etc.) 2/3 keer voordat ik m inlever. Nooit last van schimmel, vieze smaakjes etc.
Super dunne goud(kleurige) ringetjes die strak om mijn oorlel heen zitten. Iemand enig idee? Ik kan dat zo lastig inschatten online
Al bij piercingshops gekeken? Daar staat vaak de dikte en diameter van de ringetjes bij. Ik denk dat je moet kijken naar 0.6mm dikte en 6/5mm diameter
Long shot, verkoopt iemand hier deze trui?
Op de site hartstikke uitverkocht, maar misschien is iemand onlangs nog in de winkel geweest of iemand die een van deze verkoopt in maat 38 (van de monki)
Ik zoek me het apelazerus maar weet iemand welk exact model adidas dit is?
Volgens mij zijn het de Adidas ZX Torsion.
adidas Originals - Zapatilla Adidas Zx Torsion W - EE4843 https://www.amazon.nl/dp/B084CYT1B4/ref=cm_sw_r_cp_api_glc_i_M2DBRP06YQ3VM5NSDPWS?_encoding=UTF8&psc=1
Beetje rare link want er staat geen maat bij.
Ik zoek een fancy fruitschaal, het liefst 1 op een voet zoals dit voorbeeld:
Maar dan voor iets minder geld, rond de 30 euro ofzo?
Mag ook andere kleur zijnā¦ In keramiek of ijzer ofzoā¦
Ik heb me al suf gezocht online, dus ik weet alle sites die hoog in de zoeklijsten komen ongeveer al wel, dus ik zoek eigenlijk de ultieme tip voor een kleinschalige site/merk oidā¦
Deze misschien?
Wat grappig, deze heb ik voorbij zien komen al, toen vond ik er iets van en ben verder gaan kijkenā¦ maar nu zie ik m weer en vind ik m eigenijk toch erg leuk
Thanks!
je kan ook nog via google zoeken op: serveerschaal op voet
Ik zoek een lichtblauwe flare jeans, graag heel licht qua kleur - de meeste zijn midden blauw, en ook het liefst wat stugger qua stof. Enig idee?