Het 'help ik zoek'-topic

Bij escapestore.be hebben ze dergelijke tapijten. Ik zag op hun instagramstory onlangs dat ze er nog veel meer binnenkomen.

1 like

Ik heb deze van Mango in dat model. Gekocht op Zalando (en daar uitverkocht), maar misschien kan je hem nog elders vinden?

Online wel uitverkocht dus via click/collect misschien

1 like

Deze vesten. Als ik Google, kom ik op alli uit maar die is anders.

1 like

Ze heeft op een eerdere foto gereageerd dat ze van Storets zijn

Dankjewel.

Ik heb vanmorgen nog gekeken of ik de jasjes op de site terug kon vinden, dat is me niet gelukt. Hopelijk heb jij meer succes :blush:

Nou… volgens mij komen ze ook daar van alli eerlijk gezegd en heb nu wel dezelfde op alli gevonden… alleen voor kinderen nog niet. Misschien heeft zij hem laten vermaken?

Ik zoek deze tas/iets wat er op lijkt alleen dan in niet-leer:

Maar wil je wel dat hij er zo uitziet (nepleer) of bedoel je dat je hem van stof of zo wil?

Oh ja goeie, nepleer inderdaad! Wil het liefst dat het er zoals het voorbeeld uitziet.

Heeft iemand een tip voor een haarmasker voor beschadigd, dun haar, dat ook budgetproof is?

Ik hou wel van ultra doux met advocado… al hebben die in NL een andere naam (ultimate blends nvdr :wink:). Hier op het forum hoor ik veel over die banana hair food maar die heb ik nog niet geprobeerd. Oh, als je toch budget gaat : more is more :smirk:

Bedoel je deze? :blush:

Dat is em!

1 like

Dankjewel!:hugs:

1 like

Iemand die toevallig weet waar deze top van is? Ik zag hem net voorbij komen in het NOS journaal maar weet niet wie hem draagt en hoe ik hem kan vinden. Het kan ook een jurk zijn trouwens :sweat_smile:.

Viel mij ook op in de uitzending, heel mooi! Dacht even dat hij misschien van Co’couture of Neo Noir was, maar kan hem toch niet vinden op hun websites. Hier heb je dus niks aan. :no_mouth:

1 like

Ze heet Marleen de Rooy. Misschien kun je het vragen op Twitter. Ze heeft het ook aan op Rondje binnenhof #9 op YouTube haha. Het is een top.

1 like

Ah thanks! Ik heb geen twitter dus ik heb haar op instagram een berichtje gestuurd. Voelt wel heel kansloos haha. Ik hoop dat ze reageert

Edit: gevonden via de styliste! Het is deze van Bruuns bazaar via zalando

https://img01.ztat.net/article/spp-media-p1/f318a5f0d64333828326cce1d064bf35/f4c9c4b25c3c44259e6ac993bbfded53.jpg?imwidth=1800&filter=packshot

2 likes