Geen idee wat je budget is, maar ik ben erg fan van mijn Clam en ik ben een zeurpiet wanneer het om geluid gaat.
Tnx, o ja goed punt. 50 euro max,
dit zou dus nog net kunnen maar missch goed om te vermelden dat ik liever een dunne band wil (zoiets) ivm krullen (die na een tijd pluizen/ingedeukt raken door dit zware ding haha)
Wil je echt een koptelefoon of kunnen het ook earpods zijn?
Ik zoek voor een cadeau een activity tracker, waarmee je alleen stappen e.d. telt en je hartslag en bloeddruk kunt meten. Niet zo een waarmee je ook je mail kan checken of kan appen en dergelijke. Iemand een idee? Het is voor een man. Ik ken zelf alleen fitbit van naam
Xiaomi heeft een goede simpele teller. Je kan er wel inkomende oproepen en sms’en op zien, maar niet beantwoorden of opnemen. Heeft ook een simpel zwart wit schermpje. Het is de Mi band 3, met recentere modellen heb ik zelf geen ervaring
Mogen zeker earpods zijn. Bestaan die ook met een goeie microfoon? Kon ik zo snel niet vinden
Oh nice, die specs zien er goed uit en de prijs ligt ook veel lager dan ik in gedachten had! Bedankt voor deze goede tip, dit gaat hem worden denk ik. Mocht het goed bevallen dan kan hij altijd nog een duurdere kopen.
Ik heb deze na 1 dag weer teruggestuurd. Hij staat namelijk volledig in het Chinees en kan lastig gesynchroniseerd worden met een Iphone. Android gaat makkelijker. Maar met een Iphone moet je je iphone eerst omzetten naar het Engels en dit ook als standaard voertaal aan laten staan, en eerst alles in het Chinees uitzoeken op de mi band. Vond het een kutding helaas .
Mijn vriend heeft ook een iPhone maar deze werkt prima! Er zijn wel 2 varianten volgens mij, Chinees en Europees. Dus wellicht lag het daaraan?
Oh dat zou kunnen! Goed om even te checken dan @Velours. Mijne kwam van Bol dus geen idee of daar de standaard chineze variant werd verkocht of niet.
Ik zal er naar kijken, geen iPhone, maar Android wat het dan misschien al wat makkelijker maakt
Ik ben op zoek naar de lange (dunne) opzetstukken voor de dyson airwrap. Iemand die ze te koop heeft of een tip heeft waar ze nog te krijgen zijn?
Vrij obsessed met deze rode (vast dure) zonnebril. Weer iemand waar ik zoiets vind, of het origineel?
Ik heb geen idee en zelf niet echt thuis in de (luxe) merken, maar ik zag wel een logo(?). Misschien helpt je dat verder
Ik ga een gokje wagen hier. Ik zoek broeken die niet zo snel een cameltoe geven. Mijn venusheuvel is vrij bol, ik schaam me er een beetje voor. En veel broeken zitten op die plek niet goed. Ik denk niet dat iemand het herkent maar misschien zijn er tips voor goede broeken?
Misschien een broek met wijde pijpen en een rekker/strakkere tailleband?
Ik heb gewoon even gezocht op ‘wijde broek’ maar zoiets bedoel ik ongeveer
Bedankt voor je reactie! Zulke broeken heb ik idd ook naar gekeken. Maar ik heb vooral moeite met jeans vinden die goed zitten.