Het 'help ik zoek'-topic

Hoi #teamdikkepunani hier! De broeken van de Primark, de ultra skinny high waist zijn de enige die ik draag, daarin is het bij minder zichtbaar. En het is bij mij dusdanig erg dat ik ervoor naar de plastisch chirurg geweest ben. Kom 10000 te kort, anders zou ik al lang een platte poeni hebben.

1 like

Bedankt voor de tip! Ik wil het accepteren maar kijk ondertussen ook naar ingrepen ervoor. Vind het best erg belemmerend qua kleding.

Ik ben ondertussen zover dat ik het geaccepteerd heb. Ik vind het niet mooi en zou liever hebben dat ik het niet heb maar het is nou eenmaal zo. Dacht heel lang ook dat ik de enige was totdat ik tekeningen zag van venusheuvels die net zo groot/dik waren. Dat heeft mij heel erg geholpen.

1 like

Als iemand deze tegenkomt in maat M tweedehands of via website maak je mij heel blij :innocent:

Omschrijving is America Today Houston bomberjack

Ik vind het ‘fijn’ dat ik niet de enige ben want ik zie het verder nooit (ja ik let daarop). Bedankt voor je reactie :slightly_smiling_face:

Het is niet helemaal hetzelfde, maar lijkt er wel verrassend goed op

Heeft iemand een idee waar ik zulke koffers kan kopen?

2 likes

Ik heb precies zo’n eentje als de tweede van boven ooit gekocht bij de kringloop. Alleen heb je nu daar niets aan natuurlijk…

Jaa dit is wat ik zoek! :hugs::hugs:

Helaas uitverkocht in mijn maat :pensive: tweedehands rondzoeken op dit merk

Marktplaats, gewoon zoeken op ‘oude koffer’

Dit is wel een goede verkoper als je keus wilt hebben https://www.marktplaats.nl/a/antiek-en-kunst/curiosa-en-brocante/m1376869377-koffer-koffers-oude-koffers-brocant.html?previousPage=lr

1 like

Ik ben op zoek naar de perfecte rugtas, ik dacht even dat het deze was maar wit is toch niet de kleur voor mij. Heeft iemand een idee waar ik zo’n soort leren tas kan vinden in andere kleurtjes?

Verder is het echt pre cies wat ik zoek maar de andere kleuren die ze hebben spreken me totaal niet aan…
https://meesdesign.nl/product/rollitbag-magnet-series-whitebig/

Hell yeah Black spat big! :raised_hands:

Kapten and Son? Wel vegan.

1 like

Matt & Nat heeft wel iets wat erop lijkt. Model colton loom of fabi. Is een duurzaam merk. De buitenkant is gemaakt van vegan leer en de binnenkant van gerecyclede pet-flessen. Op marktplaats staan ze ook geregeld.

1 like

Laauw heeft rugzakken die er een beetje op lijken, wel met gesp en riempjes enzo dus ziet er wel iets anders uit. Heb verder geen ervaring ermee, heb ze alleen wel eens op internet bekeken omdat ik zo’n tas wilde maar toch niet gekocht.

1 like

ik vind dit jurkje zo leuk maar kan nergens vinden waar hij van is (ook niet via image search op google). Iemand enig idee?

Ik zoek de typische baseball pet van Ralph Lauren in denimkleur, de lichtere variant, met bruin logo. Lijkt overal uitverkocht te zijn. Weet iemand waar ik hem nog zou kunnen vinden?

Ik zoek een jurk met dit model. Ik heb gezocht op overgooier, maar daarbij kreeg ik niet echt de gewenste zoekresultaten. Dit model wel, maar deze is uitverkocht in mijn maat en ik wil graag een effen kleur. Iemand enig idee op welk termen ik nog meer kan zoeken?