Het 'help ik zoek'-topic

Jaaa :heart_eyes: ik ben sinds vanmorgen helemaal verslaafd.

1 like

https://www.hoedshop.nl/Merino-Kasjmier-Long-Beanie-by-Lierys.html?

Ik zag gister een vrouw lopen met een korte rode donsjas die iets wijder viel, vooral van achter. Ze combineerde het met een zwarte skinny en docs dacht ik. Ja zag echt dat de jas van achter wat meer omhoog stond/boller was. Iemand zoiets wel eens gezien?

Je zou kunnen kijken op dekbed.discounter

1 like

Thanks! Ik lig as we speak al onder mijn nieuwe ganzendons dekbed :smiling_face_with_three_hearts:
Wat een genot, hoe heb ik dit niet kunnen missen?

1 like

Ik dacht even dat dit bij elkaar hoorde

25 likes

Weet iemand waar de trui van Maan van is in de Bolletje reclame?

Weet iemand waar je zulke sleutelhangers kan bestellen/maken? Van je eigen gekozen dorp/stad

Iets anders dan je voorbeeld maar misschien is het wat:

Ipv naam dan plaatsnaam uiteraard :blush:

Oh helemaal top! Thanks!

1 like

Screenshot 2021-01-05 at 18.34.11
Iemand enig idee waar deze schoenen van zijn?

Wat is een fijne thermos ‘‘soepkom to go’’? Het liefst eentje waarbij je de ‘‘deksel’’ als soepkom kunt gebruiken en waarmee de soep goed warm blijft tot de lunch.

Ik ben eigenlijk op zoek naar alle Harry Potters in het Engels, liefst als complete box set. Weet iemand goeie tweedehands sites, zodat ik geen geld aan de schrijfster geef? :grinning_face_with_smiling_eyes: Marktplaats hou ik al in de gaten en bij Bol zijn ze tot nu toe alleen maar duurder dan de nieuwe, en dat gaat me ook net iets te ver.

1 like

Misschien een open deur, maar heb je al op www.boekwinkeltjes.nl gezocht?

2 likes

Nee daar had ik nog nooit van gehoord haha! Dank je wel, ik ga even kijken!

1 like

Een tijdje terug vroeg ik of iemand wist waar ik een bepaalde muts kon kopen. Uiteindelijk heb ik hem via AliExpress gevonden. Deze is echt pĂ©rfect. De kleur, de ‘afzakkerigheid’. Hij zit super lekker en de kwaliteit voelt erg goed. Was ook snel binnen.

3 likes

Ik ben opzoek naar deze slippers in maat 39
https://www.adidas.nl/adilette-badslippers/FU9895.html

Ik hoorde weleens dat mensen dan via duitsland ofzo bestellen. Ik zie ze dus ook staan op adidas.de maar wanneer je dan naar je kassa gaat staat hij automatisch op land duitsland
 Dus als iemand weet waar ik ze gewoon kan bestellen :pray:

1 like

Misschien niet helemaal waar je naar op zoek bent. Maar ik heb een bottle van Chillys en ben nu ook een beetje aan het oriënteren op bekers/bowls voor warm eten. Ik neig er zelf naar om deze te kopen, omdat ik echt wel blij ben met mijn bottle. Die blijft echt superkoud, maar ook goed warm bij thee bijv
 https://www.chillysbottles.com/nl/products/food-pot-stainless-steel?sku=F500SSSTL

1 like

Ik weet niet of keller-x een betrouwbare website is (heb er nog nooit van gehoord) maar daar hebben ze deze nog! Linkje
Edit: Oh wel maat 39 1/3 zie ik nu. Geen idee of dat heel veel groter is

1 like

Ik zoek een koptelefoon/microfoon om af en toe mee te bellen via laptop. Heeft iemand een tip?
Hoeft geen supersonisch ding te zijn maar gewoon okay kwaliteit, ik gebruik hem maar een aantal x per week, dus niet om hele dag muziek te luisteren (noise cancelling ook niet nodig)