Het 'help ik zoek'-topic

Ik zoek deze helaas uitverkochte jas van de Monki, of soortgelijke!

4 likes

Ik ben fan van de curvy lijn van american eagle, maar dat kun je niet in de winkel vinden (zover ik weet althans). Misschien curvy lijnen van andere merken? Snap dat het niet chill is om alleen online te bestellen. En anders mom jeans die vanaf de taille breed uitlopen, bijvoorbeeld de Levi’s 501. Succes in ieder geval!

1 like

dankjewel! die jij noemt zien er wel goed uit, iig ruimte voor heupen! Ik ga even verder kijken of ik iets soortgelijks in een daadwerkelijke winkel kan vinden

1 like

Die is echt prachtig :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth: :open_mouth:. Dankjewel :smiley:
Alleen vind ik het wel verdomd lastig om te bepalen welke maat ik zou moeten nemen. Maar dan kan ik rustig de tijd voor nemen.

Als ik in december het heb aangeschaft en het zit goed dan zal ik je wel taggen :wink:

1 like

Ik ben al tig miskopen verder en dé perfecte sportlegging die niet doorschijnt heb ik nog steeds niet gevonden. Gymshark en Nike zijn het hem sowieso al niet. Ik skeeler veel dus hij moet écht squatproof zijn, maar bij iedere legging die ik probeer schijnt mijn onderbroek door. Of moet ik maar gewoon voor een joggingbroek gaan?

Een collega van mij werkt regelmatig in een pumalegging en die schijnt echt niets door. Het is wel vrij dikke stof, misschien is het stiekem een hele strakke joggingbroek bedenk ik nu haha

1 like

Thanks voor de tip! Puma is sowieso wel één van mijn favo merken qua sportkleding maar nog niet naar de leggings gekeken. Ik ga er eens naar kijken :smile:

Ik heb een Nike Pro legging die aan de binnenkant een dun laagje fleece heeft, zit super lekker en hoog en schijnt echt niet door. Mijne is al van twee jaar terug, dus de exacte kan ik niet voor je linken, sorry!

Lululemon? Of een ander yogamerk al geprobeerd? Die schijnen volgens mij echt niet door!

Girlfriend collective leggings! Zitten ook echt heeeeeeerlijk!

1 like

Ik zoek een nieuw dekbed.
Heb nu 10 jaar een half synthetische gehad en nu zou ik wel een donzen willen.
Maar dan wel echt minimaal 90% dons, en het liefst ganzendons, maar eendendons is ook wel OK.
En 1 die je kunt wassen zelf…

afmeting 220 x 240, budget is ongeveer 350 euro…
Heeft iemand de beste tip? Ik vind zelf wel wat opties, maar hoor graag persoonlijke ervaringen.

Ik zoek een webshop die deze blazer van Mango nog verkoopt in een maat S.

Story is er niet meer dus weet niet hoe het eruit zag maar misschien zoiets: https://www.only.com/nl/nl/on/sportkleding/sweats/effen-gekleurd-sportjack-5714507916041.html?gclid=Cj0KCQiA8dH-BRD_ARIsAC24umZEzksPT_SG8B9faYXdzHbON0PHgELg87rj2S5nzGWS8LcF_-SI5jYaAqEEEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

1 like

Is er iemand die een leuke stieglitz legging verkoopt in maat 38? Ik koop liever tweedehands dan nieuw :slight_smile:

Iemand toevallig deze ketting van de zara liggen en hem wil verkopen?

Óf toevallig tegengekomen op Vinted/UW/MP
Óf een leuke soortgelijke gezien?

Vind hem zo leuk!

Deze trui/dit jack, zal wel blind zijn maar kan hm niet vinden op de site :sweat_smile::sweat_smile:

Is het niet deze?

Jaaaaa super thanks!

1 like

Ik zoek precies zo’n muts qua ‘afzakkerigheid’ en kleur. Kan hem alleen nergens vinden. :slightly_frowning_face: Het mag ook vanuit een ander land zijn. De kleur komt op de foto’s niet heel goed over maar het is een beetje grijs/beige. Op de foto’s lijkt het meer grijs maar het is iets warmer. Misschien zelfs wel meer taupe.