Het 'help ik zoek'-topic

Is er iemand die binnenkort naar de Primark gaat en deze producten voor me mee kan nemen? Natuurlijk krijg je de kosten en verzendkosten van me terug.

Ik heb gisteren snel voor je gekeken omdat hier vorige week nog best wel wat van lag, maar nu waren al die Disney kerstballen allemaal uitverkocht?! :frowning: Ik hoop dat je er nog aan kunt komen!

1 like

Lief! Dank je voor het kijken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik ben op zoek naar een mooie Ă©n warme Ă©n lange badjas in een donkere kleur. Wit wordt bij mij te snel vies :stuck_out_tongue: Helaas zijn veel badjassen te kort, maar ik wil er een die echt tot op mijn kuiten/enkels komt (ik ben klein). Heb gekeken bij Zalando, H&M en Oysho, weet iemand waar ik nog meer kan kijken?

Deze vind ik bijvoorbeeld mooi, maar is ook kort:
image

Hunkemöller? Al weet ik even niet zeker of zij ook lange badjassen hebben.

Nee, toevallig net gekeken, maar allemaal kort of wit. Bedankt voor het meedenken!

Heb er zojuist een van de Bijenkorf in mijn winkelmandje gestopt. Kan niet zien hoe lang die is, dus op hoop van zegen haha.

Hema?

1 like

Ja ik heb er ook 1 van de Bij, en heel lang (ben 1,65m), goeie kwaliteit die lang meegaat

1 like

Cos valt altijd lekker lang vind ik: https://www.cosstores.com/en_eur/women/coats-and-jackets/coats.html

Oh ook badjassen tegenwoordig bij Cos?

Sorry ik interpeteerde het als badjas model winterjas :stuck_out_tongue:

2 likes

Hema mannenafdeling heeft een dikke donkerblauwe tot (over) de knie (ligt er natuurlijk een beetje aan hoe lang je bent, maar bij mij (1.86) valt ie over de knie

1 like

Iemand tips voor een lekker huispak? Het hoeft niet goedkoop te zijn maar wel lekker warm en goede kwaliteit

Je kan nu bij de ah een donkerblauwe halen
Edit:

Ook niet duur, en anders heeft wehkamp ze ook. Gewoon bij mannen kijken en voor maat S kiezen!

Ik heb een wikkel fleece badjas en die is echt heerlijk! Hij komt bij mij tot ruim over mijn kuiten en ik ben 1.67.

Ik heb hem gekocht bij deze webshop:

Het plaatje is niet helemaal scherp, maar het zijn zulke badjassen
afbeelding

1 like

Het halve show je laatste aankopen topic staat er vol mee. :grin: Zou daar even een kijkje nemen. En voor mijn gevoel heeft zo’n beetje elk kledingmerk/keten nu wel een chill lijn.

1 like

Dit vloerkleed vd h&m, er staat op google ‘op voorraad’ bij maar kan het op de site niet vinden

Pfff ik ben er echt even klaar mee

Ik kan NERGENS een broek vinden die past. Ik heb een flinke bil en heup, maar een smalle taille. Ik ben 10 winkels afgeweest, 25 broeken gepast en niks zat normaal, overal een mega gat aan de achterkant of te weinig ruimte bij m’n benen/heupen.

Heeft iemand tips? :pensive: 2 van mijn 3 broeken zijn echt versleten dus wil graag in ieder geval 1 model dat past zodat ik er gelijk 3 kan halen.

Levi’s ribcage! Ik wilde een broek van stevige jeans stof, maar heb 2-3 maten verschil tussen m’n taille en heupen. Bij de ribcage heb ik nog wel een gat, maar wel echt minimaal.

1 like

dankje! Ik heb hem opgezocht en ze hebben hem in verschillende soorten zie ik :biggrin: (ik draag nooit spijkerbroeken, maar een zwarte spijkerbroek vind ik wel mooi!) ik ga vrijdag direct erheen om hem passen