Het 'help ik zoek'-topic

Sowieso op ali:

€ 2,42 41%OFF | Europese En Amerikaanse 925 Sterling Zilveren Oorbellen Enkele Rij Crystal Zirkoon Stud Oorbellen Voor Goud Zilver Kleur Mode-sieraden

Ik heb meerdere oorbellen van deze verkoper en die zijn allemaal nog heel mooi. Verkleuren niet. Zelfs na er herhaaldelijk mee douchen etc.

1 like

Ohh wat fijn! Bedankt

1 like

Love it, Thanks!

1 like

Ik weet eigenlijk niet of het de bedoeling is dat dit topic hier ook voor gebruikt wordt, maar weet iemand in welke bijenkorf deze sandalen nog verkocht worden in maat 41? Of kent iemand iemand die bij de bijenkorf werkt en mij verder kan helpen? Ze zijn in de sale dus winkelvoorraad checken werkt niet helaas. Online bij andere winkels zie ik ze wel, maar daar is dan geen sale.

1 like

Ik heb laatst met iets (was ook in de sale) contact gehad met een medewerker. Die kon het wel opzoeken en ze helpen heel netjes. Dat was via de chat op de site.

1 like

Ik wist niet eens dat de Bijenkorf een chat functie had. Ik ga het meteen proberen thanks!

1 like

ben echt verlieeeefd op deze tas :frowning:
iemand enige idee waar die van is? of een soortgelijke?

Schermafbeelding 2020-08-01 om 20.46.45

1 like

O wauw, ze zijn echt heel mooi! Hoop dat je ze nog ergens kan vinden!

1 like

Hi! Kun je me nog een foto sturen?

Ik zag die in november/december ook in de folder staan maar toen ging het niet om dat product (stond geen naam/prijs bij) maar om iets anders. Toen bij Kwantum gevraagd of dat kastje ook van hen was en waar ik die kon vinden want ik vond hem ook supertof maar zag 'm nergens staan, maar bleek toen al eventjes uit het assortiment te zijn :pensive: Dus nu nog ruim een half jaar later dan toen al ga je 'm ws sowieso niet meer in de winkels vinden ben ik bang.

1 like

ik heb deze volgens mij zondag in Den Bosch gezien

1 like

Ik dacht ‘bestel ik later wel’ en nu hebben ze deze bloes niet meer in m’n maat natuurlijk. Iemand die weet waar ze nog massimo dutti verkopen naast zalando of waar ik zo’n soort bloes kan vinden?

1 like

Help ik zoek: deze broek van Staring At Stars die enkele jaren geleden werd verkocht bij Urban Outfitters. In maat XS/S

Was setje met top in dezelfde stof maar ben de broek kwijtgeraakt :frowning:

Ik zoek deze jurk in een 38! Heeft iemand nog een tip?

Ik zoek dit luchtje dus echt al zolang voor een normale prijs. Kan hem alleen vinden voor 70euro maar dat is belachelijk of in de roze variant.

Wat is de merknaam?

Ik zie heel veel namen die het zouden kunnen zijn maar kom er niet uit haha

Heeft iemand al lange dikke winterjassen bij The Sting gezien? :see_no_evil: #koukleum

Die komt wel eens voorbij bij Veepee (vroegah vente exclusive) maar nu staat ie er niet op

1 like

Long shot, maar je weet het nooit! Jel_nl heeft ooit op Instagram een leuk pak van de wibra gedeeld, losse broek met shirt met een bloemenprint. De broek heb ik ondertussen en zit fantastisch, het shirt is wat te krap, dus die zoek ik in een maat groter.
Het gaat om het shirt op deze foto:

Iemand enig idee hoe ik daar aan kan komen? United Wardrobe en Vinger leveren niets op tot nu toe…
Zoek overigens een XL of XXL

Long shot: heeft iemand het Hola Guapa shirt van Kraantje Pappie te koop?

Deze