Het 'help ik zoek'-topic

Ik wil voor m’n vriends verjaardag een mooie badjas kopen, heeft iemand nog tips waar ik kan kijken? Beetje betaalbaar zou ook wel fijn zijn, €100+ is me wat te gortig (hij krijgt nog meer cadeaus :wink:)

Misschien bij H&M home?

Hema!

Heeft iemand tips voor fijne voorraadpotten / weckpotten die niet super duur zijn? Kan ze helaas niet online bestellen bij ikea =(

Ikea!

Had effe geen idee waar ik dit kon plaatsen, maarrrrr ik heb best wel last van RSI klachten en stijve nek en wil graag een beter kussen kopen. Heb nu best een duur kussen van Silvana maar het is echt een onding en ligt niet goed. Ik ben een zijslaper en licht van gewicht. Heeft iemand een tip?

Persoonlijk zou ik naar een goede beddenspeciaalzaak gaan en je laten adviseren!

Heeft iemand toevallig enig idee waar deze trui van is? Heb al reverse image gebruikt en een dm gestuurd, maar geen reactie :broken_heart:

The wildbabes heeft net een nieuwe zijden achtige! Model is echt tof

Ooooh als je het weet let me know. Wat een moooooie

1 like

Ik zoek een fijne maillot! Het liefst zonder printje en een beetje grofgebreid. Iemand tips waar je dit vindt? Ik heb al bij H&M gekeken maar misschien zijn er ergens andere fijnere

Primark!

Thanks! Neem jij altijd je eigen maat of eentje groter? Ik ben 1.70 en soms is mijn maat (M) zo kort #laagkruis

Oh daar kan ik je met mijn 1.58 niet mee helpen. Ik koop vaak mijn eigen maat, omdat ik Primark best ruim vind vallen

Weet iemand waar ik een fijne joggingbroek kan kopen?
Hoog in de taille, elastiek bij de enkels. Los genoeg om over mijn sportlegging aan te trekken. Wel van een fijne stof graag :slight_smile:

Nike techfleece!

De hartjes oorbellen van Chantal Janzen bij Chantal komt werken ( kapper aflevering)

Weet niet of je er al een hebt gekocht, maar die van de Rituals zijn ook heel fijn. Goede kwaliteit ook, had die van mijn vriend uit hun outlet online voor 40 euro dacht ik.

Mocht iemand deze 2 shirts ooit tweedehands in maat M vinden… lemme know :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Via marktplaats kun je van die stoffen opstrijkplaatjes van de powerpuff girls kopen (je vindt ze wel als je ‘powerpuff girls’ zoekt). Misschien kun je zo je eigen shirt maken als het echt niet lukt om deze tweedehands te vinden?

1 like