Weet iemand een winkel waar je dit soort jasjes kan kopen? In satijn(achtige) stof maar dan niet met draken of rare prints/teksten
Ik ben op zoek naar een klein (rechthoekig of vierkant) en ultra stevig kussentje voor in bed. Wel echt een slaapkamerkussentje waar ik een gewone wasbare hoes omheen kan doen. Misschien heeft iemand een tip?
Misschien scotch & soda, weet neit of ze het dit seizoen ook hebben, maar die hadden zulke voorgaande jaren volgens mij wel
Ik ben op zoek naar het liefst exact deze jas van Weekday (al een poos uitverkocht), of anders een goede look-a-like! Iemand tips?
Misschien het merk ‘Urban Classics’.
volgens mij is deze jas (of iets heel gelijkends) wel vaker ik het herfst/winterseizoen bij de weekday te vinden, dus misschien even geduld haha
Welke maat zoek je? Ik heb bijna deze van de Monki.
Ik zoek de lichtere varianten zoals op het plaatje, maar heel erg bedankt!
Ik zoek inderdaad met, maar de site kende ik nog niet. Bedankt voor de tip!
Voor je hoofd gewoon? Ik slaap altijd op kleine harde kussentjes en de beste is zo’n raar opblaasbaar campingding, dat kan je dan gewoon heel hard opblazen en er een hoes om doen. Verder zoek ik ook al 10 jaar
Maat M of L!
Ik heb een XL die ik niet draag, maar misschien wel erg oversized!
Mocht je deze alsnog graag willen verkopen (en @lovewarrior wil hem niet), dan heb ik misschien wel interesse!
Kun je me een foto sturen per pb?
Ja, sorry! Doe ik binnenkort. Ben nu even niet thuis, maar je krijg ‘m snel.