hahaha een sims foto… maar ik zoek zo’n soort set, dus een glitter co-ord, maar niet te trashy (en dat is eigenlijk alles wat ik vind)
Grote kans dat Ali je vriend is voor dit soort spul
hahaha ja daar kom ik ook op uit, maar is echt trash allemaal
zag laatst zoiets bij iemand en dat was echt van mooie kwaliteit :’(
Shein, dus soort van ali, maar deze hebben wel veel reviews die allemaal positief zijn. Mijn bestelling afgelopen week waren alleen maar “goede” kwaliteit kleding (tussen haakjes want het blijft polyester natuurlijk). Sowieso staat het daar ook vol met losse glitter rokjes en topjes.
Weet jij toevallig hoe de maten vallen? En hoe lang duurt het verzenden ongeveer?
De free people 100 degrees dress.
Er bestaat ook een 200 degrees dress.
En op nakd worden ze nagemaakt.
Qua maten is het echt verschillend per product. Ik lees bij elk product de reviews door en bij die reviews staan ook de lengtes, gewicht, borstgrootte en afmetingen van die personen, dus op basis daarvan kies ik mijn maat. Is tot nu toe altijd goed gegaan!
Het pakketje werd bij mijn na 1 dag verzonden en kwam hier na een weekje binnen. Vond het vrij snel gaan.
Oh tof! Thanks voor je reactie
alles over voor de admin approval
Ik heb toevallig ook voor het eerst besteld, bikini’s en badpakken. De reviews er onder zijn echt ideaal inderdaad.
Ja ik ook bikinis inderdaad en wat zomertopjes. Vind de bikinis betere kwaliteit dan h&m zelfs haha
Ben heel benieuwd! Over 2 weken binnen als het goed is.
Geen idee hoor of dit het juiste topic is. Maar ik ben opzoek naar een betaalbare twijfelaar 120/200 of 140/200. Maar dan geen boxspring maar een ledikant (echt nooit geweten dat dit ook gebruikt wordt voor ‘gewone bedden’ en niet alleen voor kinderbedjes)
Alleen ik zoek iets wat beetje stoer/industrieel is en een wat donkerdere houtkleur heeft. Leen bakker en de IKEA hadden echt niks. En ik kom alleen maar bedden boven mijn budget tegen. Heeft iemand nog ideeën toevallig?
Heb je al bij Wehkamp gekeken? Wij hebben daar vorig jaar een bed gekocht en ben er echt blij mee.
Bedankt voor de tip! Staan echt heel wat bedden op, dus denk dat het hier wel gaat lukken
Deze misschien, van National Geographic?
Het is hem niet maar wel heel vergelijkbaar en interessant, dankje!
Je kan op de app van ali op afbeelding zoeken