Het 'help ik zoek'-topic

Ahh thanks had de website idd gevonden maar wil liever niet helemaal uit Australië bestellen. Had het er even bij moeten zetten. Ik zoek dus winkel/webshop die soortgelijke heeft, en het liefst dus binnen Europa.

Oke shit nu wil ik deze ook. Maar 189 dollar mai mai

Waarschijnlijk heb je helemaal niets aan deze tip, maar is er niemand in de buurt of een kledingmaker die dit voor je wil maken? Vast goedkoper dan 189 dollar😅

Of tweedehands
 kan me ook voorstellen dat het mensen aan de grieken en romeinen doet denken en daarom onder die term te koop hebben staan?

Sezane heeft er eentje die erop lijkt: https://www.sezane.com/us/product/archives-all-706/apolline-dress?cou_Id=2673

1 like

Wel australian dollar, dus ‘maar’ 117 euro haha

Hmm ja geen idee of kledingmakers dat doen, maar ik denk dat dat mij al teveel gedoe is haha

1 like

+30 euro verzendkosten erbij nog

Ja + invoerkosten + 21% btw haha. Was eens een duur grapje toen ik een jurk uit Australië bestelde :sweat_smile:

Maar ik bedoelde meer: mensen denken vaak dat AUD net als USD vrij dicht bij de euro ligt maar dat valt dus mee

Ah zo ja dat is dan ook de enige “meevaller”

Palavershop heeft mooie losse jurken, maar ik vind hen ook wel prijzig moet ik zeggen

Ik heb deze en vind hem echt meer dan prima liggen. Wel een beetje hard, maar daar hou ik wel van. Weet alleen niet of je hem er leuk uit vindt zien.

1 like

Misschien een hele stomme vraag, maar ik ben op zoek naar twee kledingstukken die ik tweedehands voor een redelijke prijs zoek. Misschien zijn jullie ze onlangs tegengekomen of willen jullie er juist van af?

Als eerste zoek ik een geel geruite blazer van Stradivarius in maat M. Komt uit 2018 en paste bij een broek en rok. De rok heb ik al, maar de blazer vind ik alleen voor een te hoge prijs.
En ik zoek een geruite rok van de Bershka in maat M/38. Komt uit 2018/2019? Ik moet hem hebben om mijn Kpop droom uit te laten komen en op Fiesta te kunnen dansen (aka met mijn armen flapperen).

Maar Vaiana, zonder foto's kunnen we je niet helpen. Wait no more!

Ik word emotioneel als ik er naar kijk :sob: Bonuspunten als je de Forever21 Mickey blouse in M kan vinden
P0
En de rok

2 likes

Hmm ja vind het iets te tuttig voor mij, maar toch bedankt!

Ik vind die blazer wel in maat L, maar die zal je wellicht zelf ook al gevonden hebben.

Dit is een M (lijkt hetzelfde jasje):

En de rok!:

1 like

Held! :heart:

1 like

Ik ben op zoek naar een bepaald boek waarvan ik de naam niet weet. Het is een informatief boek met daarin bevolkingsgroepen van over de hele wereld met veel foto’s en informatie. Het boek is zeker wel 20 jaar oud. Heeft iemand een idee welk boek ik bedoel?

Ik ben op zoek naar het merk van een bepaalde winterjas. Het is een jas voor dames met dinosaurussen erop allemaal dezelfde met die lange nek geloof ik. De jas is groen/blauwig en de dino’s zijn groenig. Hij is er denk al 2 jaar (weet ik niet zeker) en heeft een zacht stofje. :smiley:

Oh zijn het panters, HAHAHAHA goed haha. Dat is hem wel!!! Top dankje. Nu snap ik waarom ik hem nooit kon vinden op google :joy:

9 likes

Ik zoek zo’n soort jurkje heeft iemand enig idee?