Het 'help ik zoek'-topic

Ik ben op zoek naar een mooie sauna emmer van 10liter dus geen standaard plastic geval maar iets dat nog mooi oogt. Heb al lang gezocht maar vind er enkel van 5l. Wie o wie heeft de gouden tip?

Ik heb iets vergelijkbaars bij een juwelier gezien, weet niet welk merk het was maar de juwelier zit vlakbij den Bosch, weet niet of dat een optie voor je is? Anders kan ik de naam in pb sturen

Als je wil graag! Woon niet in de buurt, maar zoek inmiddels al 1,5 jaar dus wil er best eens een uitje van maken :slightly_smiling_face:

1 like

Wwake! Echt een heel tof bedrijf ook, doen alles duurzaam en zijn heel transparant. Wel Amerikaans dus alleen online verkrijgbaar.

Zo daar zitten echt supermooie tussen zeg!

Ik zoek zulke wanddecoratie, maar ik weet niet waar ik op moet zoeken op Google of bij welke winkels er zoiets verkocht wordt.
Deze zijn van een webshop, maar vind die wat duur en niet exact de kleur die ik zoek.

Rotan wandborden?

1 like

Bij Casa

Je kan trouwens ook altijd zoeken via ‘reverse image search’ op google, dan voeg je de afbeelding in en dan vind je gelijkaardige afbeeldingen/webshops.

1 like

Weet iemand waar deze zetel van is? Stond in de Libelle of Flair maar niet vermeld. Iets soortgelijk ook goed :blush:

1 like

https://www.laredoute.be/nl/ppdp/prod-350181264.aspx?docid=868520#srt=noSorting&shoppingtool=unknow&pgnt=7 :blush:

bij westwing heb je die nou ook

1 like

waarom haal je die van je plaatje niet? en wat is een sauna emmer?

Wist niet van waar hij is, stond er niet bij vermeld in het tijdschrift. Nu dus wel @sushi top thanks, wel prijzig :thinking:

Sauna emmer is zo’n emmertje dat in de sauna staat waar water in is om op de kolen te doen

Ik had het over de sauna emmer niet over de bank

Ik weet niet of deze te klein is en dit is wat je zoekt, maar ik kwam hem toevallig tegen https://nl.casashops.com/nl/producten/natural-life-sauna-organizer-naturel-h-15-cm%3B-ø-15-cm/574714/

1 like

Iemand enig idee welke sneakers dit zijn? Ik vermoed dat ik deze foto hier ooit heb opgeslagen, maar kan het merk niet vinden.

Ik ben op zoek naar jurkjes met een v-hals passen bij mijn lichaam: grote borsten, stevig (maat l/xl of 46) & klein (1,67).

Iemand ideeën, tips voor winkels, webshops of concrete jurkjes?

Die witte streep op de zijkant doet vermoeden dat het Puma is…

Dit dacht ik ook inderdaad!

Iemand idee waar ik zulke jurken kan vinden?

2 likes