Het 'help ik zoek'-topic

Thanks!

Jaaaren geleden verkochten ze altijd van die simpele rokjes bij H&M.Ben nu op zoek naar zo’n rokje (als onderrok voor een midi die ik graag wil dragen maar ietwat doorschijnt).Even een foto van internet geplukt,maar ik zoek hem dus in het zwart.Iemand enig idee waar ik die nog kan vinden?

Hema!

1 like

Oh ik had helemaal niet aan de Hema gedacht! Super,dit weekend als ik terug ben in Nederland meteen even kijken.Thanks!!

Ik zoek zo’n soort stoel. Iemand een idee?

2 likes

Ze zijn er nog steeds bij H&M, maar ook bij Primark! Kost niks. Heb ze onlangs nog op de H&M site zien staan (sorry ik kan het nu even niet checken) :smiley:

In het kader van ‘ik zie mijn vriend twee weken niet’ heb ik zin om bepaalde dingen te doen, dankzij YouTube. Nu wil ik nep sproeten zetten met henna, heeft iemand hier ervaring mee en tips welke henna of methode het beste is? :stuck_out_tongue:

1 like

Wow met henna, nooit over nagedacht. Ben benieuwd wel!

Iemand die weet waar ze een zilvere vaatwasser verkopen? Via media markt zijn ze uitverkocht.

Iemand die DE BESTE sneakersokken heeft? Ik haaaaat het zo als ze afzakken. Ik droeg daarom altijd maar gewoon enkelsokken, maar bij mn nieuwe superga’s is dat echt lelijk :cry:

Deze dingen van de Action! Er zit een rubber randje aan de bovenkant waardoor ze bij mij echt niet afzakken.

3 likes

Zoals @Rilah zegt: Action. Maar zelf vind ik deze nog beter (ook van Action)! Is ook al een tijdje een forumtrend in het Action topic :clown_face: Het zijn dus de sneakersokken, niet de footies. Hoop dat ze er nog zijn, want zie ze niet meer op de website :fearful:

3 likes

Ik zoek al zo lang deze Ray Ban. Geloof dat het een wat ouder modelletje is. Weet ieeeemand heel toevallig het model of serienummer?

1 like

Ik zoek een betaalbare aspergepan waarvan het mandje net als een vergiet is, waardoor het ook geschikt is voor spaghetti en rijst.

Ik kan alleen maar pannen vinden met mandjes met te grote openingen. Inzetten voor in een pan vind ik ook net niet goed genoeg.

https://www.bol.com/nl/p/demeyere-resto-aspergepan-o-16-cm-zilver/9200000021555375/

Zoiets?

Yes! Maar nog ietsjes dichter op elkaar. Ook deze is net niet geschikt voor dunne pasta of rijst (ondanks het plaatje anders doet vermoeden).

Heeft iemand tips voor een mooie winterparka met zachte/teddyvoering? Liefst geen kaki.

Ik zoek deze jas van Expresso in maat XS of anders een andere wollen mantel in deze kleur.

Ik zoek zo’n soort ketting maar dan echt goud (niet verguld o.i.d.), hebben jullie enig idee? Vind dat asymmetrische/speelse zo mooi, er mogen ook steentjes aan zitten. Merken om in de gaten te houden zijn ook welkom!

Ik ben ook zoek naar een kruimeldief.Ben al een beetje op onderzoek uit maar er is zoveel keuze! Hij hoeft niet geschikt te zijn voor dierenharen maar gewoon voor kleine oppervlakken zoals bijv. de bank.Hoeft geen ophangsysteem bij te zitten (liever niet zelfs).